Jeg blir like overrasket hver gang

Det er mildt sagt litt kontraster når det gjelder været i Frankrike, og her hjemme på sørlandet. Vi regner bort, men hva gjør vel det når man kan stelle i stand masse digg snacks, bestille sushi og kose seg med gode venner. I går valgte vi å ta en rolig hjemmelørdag, og koste oss hjemme hos meg med både sunn snacks med grønnsaker og dipp, masse frukt, popcorn, smågodt, sushi og Pepsi Max. Fy søren for et bord det ble til slutt.  Sånn går det når man går på butikken sulten, og har lyst å lage en skikkelig kosekveld. 

Har dere noen gang sett en så søt smågodtpose? Denne er kjøpt på Joker, og jeg synes et var en helt perfekt størrelse. Vi fikk proppet den ganske godt med godsaker likevel da. Det er rart med smågodt og usunnheter generelt, for hver gang jeg deler at jeg spiser slike ting også, så mottar jeg masse meldinger om hvor bra det er at jeg kan kose meg. Jeg synes det der er så merkelig, og det overrasker meg hver gang. Er det faktisk folk som tror at jeg ikke spiser smågodt, og koser meg med slikt? Livet er for kort til å nekte seg gode ting, og i min verden er det viktig å kunne kose meg sammen med venner. Så JA jeg spiser sjokolade, og jeg koser meg veldig med det. 

I dag kommer min kjære også hjem, og den eneste planen min er å bruke tid sammen med han. Det er fremdeles ikke spesielt fint vær, så da ser jeg for meg at vi kjører på med enda en kosekveld hjemme. Vi har funnet en ny serie vi har lyst å sjekke ut, og jeg tipser dere selvfølgelig om den hvis den er bra. Jeg har faktisk samlet opp såpass mange nye serier nå, at et nytt serie-innlegg er like rundt hjørnet. 

Hva er deres plan denne søndagen? 

 

Smiiiil Maren 

 

 

8 kommentarer
    1. Line: Den er fra muuto, men tror de har gått ut av produksjon dessverre. Denne en nemlig min svigerinne sin, og jeg forsøkte å få kjøpt en selv, men den er ikke å få tak i :-/

    2. hvor ofte spiser du sjokolade, is og lignende? Holder du deg til en dag i uken eller har du flere dager? Kan du lage et innlegg om hva du spiser i løpet av en dag?

    3. Hei😊 Jeg har lest bloggen din lenge og syntes du gir ett flott og positivt inntrykk 😊 Kanskje du kunne laget et innlegg angående helgekosen😊 Jeg sliter selv veldig med ekstrem overspising av is og lignende i helgene. Sånn sett er det ikke ett problem- jeg er sunn og fornuftig resten av uken, trener og har ingen helseproblem. Jeg er også slank og fornøyd med kropp og sinn. Problemet ligger i at av å spise så mye som jeg gjør lørdag og søndag så går jeg halve uka og er oppblåst og tung i kroppen. Jeg kan fint la være å spise usunt i helgen, men bare det å spise en liten bit gjør at jeg ikke klarer å stoppe. Burde jeg da bare holde meg unna sukker mesteparten av tiden å heller skeie ut ei helg i ny og ned, eller har du andre tips? Stor klem fra en godt voksen småbarnsmor😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg