Samler energi til høsten

Dager som dette opplever man bare på ferie, og øyeblikk som dette må man ta vare på. “Nå sitter jeg bare her og smiler fint og idyllisk på stranden” Så kommer en kjempe bølge, og bildene ble så mye gøyere, bedre og mer ekte. Jeg elsker disse bildene, kanskje mest fordi de minner meg på hvor utrolig deilig vi hadde det her. Dette var en sånn dag man virkelig husker, tar vare på, og tar med seg langt inn i de kalde høstdagene hjemme i Norge. 

Jeg føler jeg har ligget litt på lading denne uken, og spart opp energi til høsten. Heldigvis er det jo en god del igjen av sommeren, og jeg skal ha tre gode uker med ferie til før jeg begynner å tenke på høst. Det føles likevel godt å få fylt opp sollagrene og proppe kroppen full av energi – man vet jo aldri med sommeren hjemme i Norge. 

Nå skal jeg pakke litt her, før jeg skal nyte noen få timer ved bassenget før turen går tilbake til Nice og hjemreisen er i gang. Jeg er hjemme på Sørlandet rundt klokken 23 i kveld, og nå kjenner jeg det skal bli utrolig godt å se mine to igjen<3 

 

Smiiiil Maren 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg