Dette stedet gir meg hvilepuls

Beach day 

I da ble det sannelig enda en liten morgentur. Jeg kjørte samme runde som i går, hvor jeg gikk i godt tempo i 40 minutter, og kjørte en liten sirkelrunde på benken med utsikt ut mot havet. Etter turen ble det frokost med gjengen, før vi dro avgårde for en hel dag på stranda. 

Vi sjekket inn på en beach club like i området her, hvor de har deilige solsenger, fin strand og en fresh restaurant. Hele dagen ble tilbragt der, og det var så herlig.  Det er så godt med saltvann og strand, og ikke bare basseng og tid rundt huset. Livet her på rivieraen er så deilig, og tiden går så alt for fort. Nå har jeg bare en hel dag igjen her, før det er tid for å vende snuten tilbake til det blide sørland på fredag. 

Vi gjør ikke annet enn å slappe av og kose oss, men likevel går det som sagt så alt for fort. Nå gjelder det å nyte tiden fullt ut, og ta vare på alle de gode øyeblikkene. I kveld blir det grillkveld med gjengen, og på menyen står det biff, hjemmelaget hvitløksbrød, bakt potet med rømme, smør og mais, og en stor salat.  Jeg gleder meg. Håper alt er fint hjemme, og at dere som har ferie enda nyter til det fulle. Jeg er helt i feriemodus her, og klarer faktisk å slappe ordentlig av. Jeg tror nesten det er umulig å ikke slappe av i slike omgivelser. 

 

Smiiiiil Maren 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg