Pakkeliste og reisefeber

Good vibes only 

Det pakkes til den store gullmedalje her. Hva skal man ta med seg, og hva er unødvendig. Jeg er en overpakker, og tar absolutt alltid med meg for mye. Denne turen her er kun på 5 dager, og jeg må prøve å begrense meg. Jeg er i gang med pakkeliste og koser meg med en smoothie og granola mens jeg holder på. Jeg synes det er litt koselig å pakke, det er noe med forventningene til turen og spenningen rundt det som venter. 

Denne granolaen må jeg bare tipse dere om, den er fra Rema 1000 og koster 15kr for en diger eske. Den er kanskje ikke den sunneste, men steike heller så god den er. Jeg bruker den som topping på smoothie bowls, sammen med yoghurt eller bare som snacks. Smoothien er en miks av frosne jordbær, bringebær, banan og vanilje yoghurt. Enkelt, sunt og godt. 

Nå må det pakkes videre her. Håper alle får en herlig lørdag <3 

 

Smiiiil Maren 

7 kommentarer
    1. den der er god ja! Men helt sinnsykt mye sukker i den, som i de andre “crusliene” fra firstprice osv. har prøvd mange med mindre sukker, da må ma ha på søtning selv

    2. Den granola’en er villt god! Kan lett spises som snack akkurat som den er, i stedet for chips etc. Det gjør jeg også;) Helt nyyydelig:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg