Tidenes beste overraskelse

Jeg skrev at jeg hadde noe å fortelle dere, men at jeg måtte vente til alt var i boks. Det er så herlig å nå kunne skrive at alt er på plass, og dette faktisk skjer. La meg starte fra begynnelsen. Torsdag kveld ringer telefonen min, mamma lyser opp displayet. Samtalen gikk noe sånn som dette: Hei, vi drar til Frankrike vi, i morgen, også tenkte vi bare høre om du har mulighet til å kaste deg rundt og bli med? 

Jeg ELSKER Frankrike, og dere som har fulgt bloggen har vært med meg dit mange ganger. Jeg er også utrolig glad i sol og varme, og værmeldingen i Kristiansand den neste uken, vs den Franske rivieraen, var mildt sagt kontrastfylt. Men med full jobbhelg på sykehuset, og masse avtaler den kommende uken kombinert med det at jeg ikke finnes spontan over hode satte en liten brems. Jeg hadde jo planlagt en venninnekveld, også burde leiligheten tas, de bildene som endelig skulle henges opp, også skulle jeg jo til frisøren. og DER stoppet jeg meg selv, skal jeg virkelig sitte hjemme i første ferieuken min på grunn av en frisørtime og et par bilder som skulle henges opp hjemme. Nei det blir for dumt. Jeg kastet meg på nett for å søke etter flybilletter. I tillegg måtte det passe med jobb og avtaler her hjemme måtte flyttes. 

I skrivende stund er flybilletten i boks, og jeg reiser avgårde i det minuttet jeg slutter på jobb i morgen. Det blir direkte fra sykehuset og ut på flyplassen, og videre til Nice. Resten av familien min har allerede reist, og er i Frankrike når jeg lander i morgen. Fy søren så gøy, tenk at dette skjer. En super spontan ferie til rivieraen, nei jeg må nesten klype meg i armen. Tusen takk til verdens kuleste familie, jeg gleder meg så vilt til denne ferien sammen <3 

Jeg gleder meg til å ta dere lesere med på tur. De aller mest populære treningsinnleggene på bloggen er faktisk to av dem som er lagd i Frankrike. Jeg gleder meg til å oppdaterer dere med masse herlig ferietrening, sunn og fristende mat på reise, sol, og sommer. Jeg gleder meg til å vise dere bilder fra vakre St.Tropez og alle de små fine byene langs Rivieraen. Det kribler i hele meg, og tenk – det skjer allerede i morgen. 

 

Smiiiiil Maren 

 

7 kommentarer
    1. Så herlig. Du kommer til å kose deg masse. Og det er jo skjebnen siden det er meldt dårlig vær hos deg neste uke! Jeg reiser i dag og her i Oslo er det også skikkelig crappy vær neste uke!! Så deilig med en spontant tur. Har dere leid hus? Gleder meg til å følge med! Klem

    2. Camilla Pande: Tusen takk vennen <3 god ferie til deg, også håper jeg vi ses snart. neste sommer altså, palmesus og slottsfjell på disse jentene 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg