Her har jeg det aller best

Alle som følger meg på sosiale medier vet at jeg har det aller best når jeg er ute på tur i skogen. Enten om jeg går tur, jogger eller henger dinglende fra et tre så storkoser jeg meg ute. Det er ikke alltid det at jeg trenger å gå så veldig langt, jeg trenger bare å komme meg ut. I går tok vi med oss Leo, og tok en liten luftetur etter middag. Vi fant så mange fine steder, og heldigvis hadde jeg kamera med. 

Det beste av alt er når man finner den perfekte gren. Så tykk at den tåler at jeg henger i den, så tynn at jeg får et godt grep, og såpass høy, men samtidig lav at jeg kan hoppe opp og leke litt apekatt. I går fant jeg akkurat en slik gren, og da måtte jeg opp å leke meg litt. 

I går skjedde det forresten en helt utrolig gøy greie. Jeg fikk en telefon om en super spontan reise, og jeg som egentlig ikke finnes spontan av meg slapp alt jeg hadde i hendene og begynte å trikse litt rundt for å se om dette faktisk var mulig. Nå venter svar på en bitte liten ting, også ser det søren meg ut som det blir tur. Jeg skal fortelle dere mer om dette litt senere i dag. Det kribler i hele kroppen bare jeg tenker på det. Jeg har så lyst til å bli flinkere til å gjøre litt mer sånne spontane, morsomme og uplanlagte ting, så dette er virkelig en god start. 

Nå skal jeg drikke opp kaffekoppen, spise siste rest av havregrøten og komme meg avgårde. Jeg har plutselig veldig mye som må fikses før avreise. Jeg jobber kveld på sykehuset i dag, og må derfor få unna alt før jeg skal avgårde dit. Som dere skjønner så skal jeg fortelle mer om mine sommerplaner litt senere, men jeg har veldig lyst å høre litt hva dere gjør i sommer. Kanskje noen har noen spennende prosjekter for hus og hjem i sommer, kanskje er det Norges ferie som gjelder, jobbesommer, eller en eksotisk reise. Fortell fortell <3 

Hva skal du gjøre / har du gjort i sommer? 

 

Smiiiiil Maren 

12 kommentarer
    1. Hei skjønne Maren 😊
      Alltid like inspirerende å lese bloggen din 😉
      Her startet ferien med 2 uker i Frankrike i Cannes. Helt fantastisk start på ferien. Vi har vært der to ganger før og blir aldri lei Cannes Både vi og de to små koste oss maks.
      Så har vi vært noen dager på Østlandet, bare slappet av vært på harry handel i Sverige, besøkt familie og gått lange turer.
      Nå er vi tilbake i Bergen og skal bruke neste uke til å gjøre klart til skolestart og høsten. Minste jenten her begynner på skole og gleder seg stort. Storebror skal begynne i 3 klasse.
      Skal også få ryddet litt i huset, og få tatt litt ting som alltid blir satt på vent. (f eks kjøkkenskap, bod, klesskapet )
      så blir det en del fjellturer, fordelen ved å bo i Bergen er at fjellet er like i nærheten og vi har masse tur muligheter. De små digger å gå i fjellet 😊
      Ellers skal vi nyte late morgningen med bok og kaffe og sene kvelder på terrassen eller med en god serie 😊
      Hilsen familien på 4 i Bergen 😊

    2. Stine: Åå så utrolig gøy å høre om ferien deres <3 for en fin ferie!! Cannes er så herlig, har vært der flere ganger selv. Det er virkelig helt nydelig. Høres ut som du/dere har fått det beste ut av ferien med både utlandstur, og deilige dager hjemme med fjellturer og rolige gode morgener. Så herlig. Lykke til med en spennende høst for dere 🙂 Takk for at du delte <3

    3. Enig med deg, burde vært flinke til å være litt spontan! Spennende med tur da! Gleder meg til å høre! Vi holder på å gjøre ferdig utbyggingen av huset, men ellers koser vis oss med verandakos,venner og litt små utflukter til strender osv. Skulle vært en uke i syden, men med nr 2 på vei så måtte vi avbestille i siste liten. Så spontan kan jeg være da,bare ikke alltid til det bedre 😂 Ha en fin dag! Håper du får tid til å senke skuldrene litt også 😉

    4. Det hørtes spennende og herlig ut. Du er heldig og gleder meg til å høre! Her begynte ferien med en fjelltur på Beitostølen og så et par dager ved sjøen i Langesund i strålende sol! Men i morgen venter en utenlandstur, reiser til Montenegro. En ukes ferie med 3 venninner og vi skal besøke 2 byer. Etter det har jeg fortsatt noen dager fri, så da får jeg se hva jeg finner på! Klem

    5. Norges ferie i august!
      1,5uke på Hardangervidda og Etnefjellene før 1 uke ferie i september når jakten starter 🙂
      Hvordan går det med Leo og alene-hjemme-treningen/bilkjøring/andre hunder etc?:) Hadde vært kjektå fått en Leo update 🙂

    6. Har både den kjedeligste og beste sommeren noensinne på en gang! Er ganske fastlåst til sofaen med bekkensmerter og stuck uten muligheter for de store ferieaktivitetene. MEN denne kjedelige sommeren blir vel etterhvert verdens beste når lille kommer ut av magen. To uker til termin, og hver dag går ufattelig sakte. Klør i hele kroppen etter å reise på ferie når jeg ser alle feriebildene som blir lagt ut på sosiale medier, samtidig så ville jeg ikke byttet ut dette mot noe. Det er helt magisk at kroppene våre kan produsere fiks ferdig babyer ❤️

    7. Christine: Dette høres jo perfekt ut. Så gøy med Hardangervidda 🙂 Ååå så gøy at du vil ha det, skal starte på det asap. leo update kommer!!

    8. Elisabeth: Åå så fint <3 gratulerer så mye. Forstår godt at det både er kjedelig og fantastisk på en gang. To uker igjen - masse masse lykke til med alt spennende som venter deg nå <3 Sender deg en god klem

    9. Silje: Åå men dette høres jo topp ut da, småturer, verandakos og utbygging av hus + en ny liten baby på vei. Hektisk sommer spør du meg, med så mye fint 😀 Nyt det, og lykke til med både hus og baby nr 2 <3 God klem

    10. Vi har vært på en noe spontan bilferie, der vi kjørte fra trøndelag til Tyskland, Slovenia, Kroatia, Italia og til sist Tsjekkia. Og wow for en opplevelse! 😀 resten av sommeren og de neste 9 ukene skal jeg nyte sommeren her hjemme og ruge ferdig den lille i magen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg