Boost your workout

Klærne er sponset

Boost your mood with color 

Jeg vet ikke med dere, men jeg blir super happy av disse crazy fargene. Jeg fikk en sommergave fra Bjørn Borg, og i den pakken lå det blant annet denne super fargerike toppen, en annen spraglete fargerik tskjorte og en hvit løpejakke. Så freshe fine ting. Det er noe med farger på treningsklær altså, man får liksom et lite boost.

I dag er treningsplanen min en rolig joggetur, til jeg finner en benk jeg kan kjøre noen øvelser på. Jeg elsker å trene på den måten, man får frisk luft, sol, og en ekte go´følelse i kroppen. Jeg deler gjerne økten med dere senere, men jeg ser for meg at det blir en sirkel med 4-6 øvelser, en miks av overkropp og underkropp, 10-12 repetisjoner pr øvelse. Vil dere ha den ferdige økten senere? 

Frokosten i dag var forresten en deilig liten godsak, den må dere teste ut. Jeg gjord eet lite triks på havregrøten. Oppskriften er delt på Snapchat, ta gjerne en titt. Dere finner meg på marenerdvik

Ha en super torsdag mine venner. Her har værmeldingen heldigvis tatt feil, regnet som var varslet uteblir og jeg er straks klar for joggetur i sola. 

 

Smiiiil Maren 

 

6 kommentarer
    1. Line: Nei løper litt overalt egentlig 🙂 I dag tenkte jeg Odderøya, men enda ikke kommet meg avgårde. hehe 🙂 favorittene er baneheia, jegersberg, odderøya, bystranda-galgeberg-lund-gimle-bystranda.

    2. Lurte bare på hvordan du tenker om trening nå i ferien. Trener du fortsatt hver dag, eller kan du hoppe over en dag eller to uten å få dårlig samvittighet?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg