Sunn snacks og nye serietips

I dag hadde jeg rett og slet skikkelig behov for en liten time-out, og hva er vel da bedre enn å krype opp i senga med en fargerik snacksskål, smoothie og Netflix? Jeg har funnet en ny serie, og den er bare så utrolig gøy. Så gøy er den at jeg har slukt en hel sesong på et par dager nå. Don´t judge me – jeg er tidenes serie-junkie. Serien heter Blood and oil og den ligger på Viaplay. 

Jeg har faktisk enda et tips til dere. Jeg skal faktisk ikke ta æren for den, for det var en av mine fine snapchat følgere som tipset meg om den. The client list heter den, og dere finner den på Netflix. Så nå har dere to artige serien å slenge på, hvis sommerværet velger å ta seg en liten pause. Det ser dessverre ut som det kommer til å skje i Kristiansand de nærmeste dagene, så da er det godt å sikre seg et par serier. Jeg skal jobbe på sykehuset hele helgen, men tro meg, jeg skal nok klare å lure inn et par episoder når jeg er hjemme mellom vaktene. 

Nyt kvelden mine venner, og del gjerne et par tips tilbake hvis du brenner inne en en serie eller to som du mener vi andre kan like. Vi har jo delt serietips her mange ganger, så jeg vet ikke om det er flere tips på lur? Fyr løs <3 

 

Smiiiiil Maren 

 

5 kommentarer
    1. Likte serien “Gypsy” ganske godt, jeg, tross i relativt labre kritikker og rating. Er ellers blitt glad i New Girl som lett ubdrrholdning når jeg bare vil se noe enkelt og lett og ikke veldig krevende. Ellers er følgende store favoritter på Netflix :
      -orphan black
      -black mirror
      -den onde greven
      -luther
      -glitch
      -The Good Wife
      -The Affair
      -thicker than water
      -happy Valley
      -broad church

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg