Jeg jobber meg tilbake

Jeg lovet å dele gårsdagens treningsøkt med dere, og her kommer den. Jeg klarte faktisk å lure stumpen min inn på treningssenteret, og det er en evighet siden sist. Jeg gjorde ikke spesielt mye der som jeg ikke kunne gjort ute i det fri, men uansett, jeg var innom, og det føles bra. 

Jeg startet økten utendørs, med rolig jogging. Planen var egentlig å gjøre hele økten ute, men så begynte det å regne, og dermed gjennomførte jeg resten av økten innendørs på tredemølla. Jeg fikk også snikt inn bitte litt egenvektstrening. 

Økten i sin helhet så slik ut: 

  • 5 km rolig jogg utendørs 
  • 10 min rolig jogg inne på mølla
  • 30/30 x 10 sprint intervaller 
  • 5 min rask gange som nedtrapping
  • 4×4 pullups med egen kroppsvekt 

Totalt ble dette en times økt med fin variasjon av både ute og inne, rolig og hardt. Jeg merker det er en stund siden jeg har kjørt styrke når kun det lille jeg gjorde i går har satt solide spor i ryggmuskulaturen min. Jeg er så støl! I dag skal jeg ut på en liten skogtur med en venninne, etterfulgt av litt jobb til et av høstens prosjekter. Jeg håper de små skyene som henger over Kristiansand forsvinner slik at det blir litt tid til å nyte sola også. Ha en nydelig tirsdag mine venner. 

 

Smiiiiil Maren 

 

2 kommentarer
    1. Hvorfor vil du gjennomføre kondisjonsøktene som du like gjerne kunne gjort ute inne på treningssenteret? Skjønner at det var pga. væreet i dag, men hvorfor føles det så bra å være tilbake der inne? Føler du at det blir mer effektivt?

    2. Anonym: Fordi jeg jobber der og det er det koseligste, mest inkluderende og sosiale stedet jeg vet om. + at jeg jobber litt med å komme tilbake på styrketreningen med vekter, og da føles det bra å nå ta første steg tilbake inn på gymmet 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg