Sol, sommer og Sørland

Jeg fryder meg over været disse dagene, jeg har ikke ferie før om en uke men med fridager innimellom og vær som dette så føles det sannelig som litt ferie likevel. Vi har funnet et favorittsted ved sjøen, hvor svabergene er som naturlige solsenger. Det blir ikke mer idyll enn å ligge langflat på et svaberg mens bølgene skvulper og sola steker. Sørlandssommer altså, det finnes ikke noe bedre. 

I dag er planen å komme seg ut på en liten tur etterfulgt av soling og kos i sola med en venninne. Vi har avtalt å spise lunsj sammen i en evighet, og endelig fant vi en dag begge hadde fri og mulighet. Kamera er med på denne lunsjen for å si det sånn. Mette er en mester på å lage delikate, fristende retter og hos henne er det alltid noe godt på lur. Senere skal vi avgårde på sommerfest med gode venner. 

Nå er jeg klar for å stikke tean i tanga som vi sier på sørlandet, og nyte noen soltimer i godt selskap. I forhold til treningsplanen for høsten så er jeg godt i gang med planleggingen, og jeg koser meg veldig med prosessen. Jeg kjenner jeg gleder meg, og det føles bra. 

Ha en herlig dag dere, håper sola skinner for dere alle sammen <3

 

Smiiiiiil Maren 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg