Jeg kan ikke tro at det er sant

Jeg mottok akkurat en mail som fikk meg til å hoppe høyt, nesten miste telefonen og bryte ut i et stort gledeshyl. Mailen var fra skjønne Kaja, som er vår kontaktperson i Ving treningsreiser. I mailen stod det følgende: Høstturen deres er UTSOLGT, og ventelister er satt opp.

Jeg kan faktisk ikke tro at det er sant, jeg har jo ikke rukket å promotere den turen skikkelig enda, også er den utsolgt allerede? Nei steike heller så sinnsykt kult!!! Dette er så stort, og så stas. Tusen tusen takk for tilliten til alle de flotte jentene som vil være med oss på tur i september. Forrige tur var vi 42 herlige jenter som storkoste oss sammen på Rhodos, denne gangen går turen til Kroatia og jeg ser for meg at det må jo bli akkurat like bra. Hjelpes som det gledes!!! 

Alle dere som nå er på ventelister eller ønsker å være med oss på tur. Turene for 2018 legges veldig snart ut, og det blir enda flere muligheter da. Jeg sender ut informasjon så snart alle datoer er spikret. Pia og meg jobber på spreng med dette i skrivende stund. 

Til alle dere fine lesere – Tusen takk for at dere er her, takk til dere som legger igjen spor, takk til dere som vil være med på treningstur, og tusen takk for alt dere alle gir meg. Det er på grunn av dere at jeg får lov å jobbe med min store lidenskap, uten dere hadde det ikke vært mulig <3 Jeg er så uendelig takknemlig!!

 

Et eksta stort smil fra Maren 

7 kommentarer
    1. Æææ har skikkelig lyst til å bli med på tur, men har jo ikke fått eksamensdatoene for 2018 enda! Får håpe dere setter opp litt flere nærmere 🙂

    2. <3 <3 Jeg skal melde meg på og være med dere på tur i 2018! Gleder meg til å høre destinasjonene :D

    3. Gjett om jeg gleder meg! Har tenkt på denne treningsturen en god stund, men grunnet usikkerhet ift jobb/ferie måtte jeg vente med å melde meg på. Gleden var virkelig stor da jeg i går fikk klarsignal, meldte meg på tur, og i dag fikk se at turen allerede er fullbooket!😃💪🏻
      Ser virkelig frem til å tilbringe en svett og herlig uke med dere to og en gjeng treningsglade jenter i Kroatia! Det kan ikke bli annet enn fantastisk😊

    4. Kristine: Så utrolig gøy Kristine , da fikk nok du en av, eller kanskje den aller siste plassen :):) Gleder meg så til å bli kjent med deg og ha en fantastisk uke sammen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg