6 faste favoritter

Jeg har sett på litt kvitteringer som ligger rundt her, og det er seks produkter som går igjen og igjen. Cottage cheese, yoghurt, vannmelon, jordbær og bringebær (eller blåbær) er uten tvil det jeg kjøper aller mest. Jeg har som regel alltid meieriprodukter, frukt og bær i kjøleskapet. Det er en super frokost, perfekt snacks eller mellommåltid. 

I skrivende stund skal jeg akkurat til å lage meg en skål med meieriprodukter og bær, og skjære opp litt vannmelon. Jeg hadde klokken på super tidlig i dag for å få unna litt jobb og komme meg ut i sola. Til min store skuffelse er det ikke så mye sol å skimte her på sørlandet enda, så her er det bare å smøre seg med tålmodighet. Jeg fikk så mange gode boktips fra dere i går, så kanskje jeg skal komme meg inn til sentrum å kjøpe meg en bok mens jeg venter på go´været. Tusen takk for alle bidrag, dere er sannelig en finfin gjeng. 

Nå skal jeg kose meg med frokosten her, så får vi se hva denne dagen bringer. Jeg har et mål om å komme meg på trening uansett, så med sola på vent skal jeg nok klare å få gjennomført det. 

Hva står på deres plan denne fredagen? 

 

Smiiiiil Maren 

 

6 kommentarer
    1. Så fine og delikate bilder 😀
      Jeg var avhengig av marenskåla før, men meieriprodukter gir meg veldig dårlig hud- dessverre, så kan ikke spise like mye av det som jeg vil.
      Håper du får en strålende fredag.

    2. Så godt det så ut! 🙂 Elsker både frukt, bær og meieriprodukter men kan ikke spise meieriprodukter for tåler hverken melk eller laktose 🙁 Ønsker deg en fin helg 🙂

    3. Fordi melkeprodukter er lagd av dyr som er ment til å være næring til
      F. Eks kalver… Bedre å spise plantebasert da..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg