En litt trøtt mandag

I dag er jeg rett og slett ordentlig sliten. Jeg tar derfor en helt rolig morgen sammen med lille valpen. Jeg har ikke kommet lenger enn frokosten her, kaffekoppen er på plass og Leo ligger å små sover ved siden av meg. Jeg har vært på jobb hele helgen, og skal på nattevakt igjen i natt, så nå er det bare å hvile ut, mobilisere krefter og kjøre på. 

I dag kjenner jeg at jeg har lyst å lage noe ekstra godt til middag og virkelig kose meg. Da kommer alltid det evige spørsmålet, hva skal man lage til middag. Hva lager du når du skal lage noe ekstra godt? Jeg har et gavekort på Sushi liggende, og kjenner at det er stor fare for at det ryker i dag. Hehe. Ellers er planen å prøve å få inn en liten luftetur i skogen. Det hjelper alltid når man er litt småtrøtt. 

Jeg ville i grunn bare titte innom, si hei og ønske dere en fin start på uken. Tusen takk for alle fine kommentarer på innlegget i går, dere er virkelig en fin gjeng. Nå gleder jeg meg veldig til å fullføre dette lille jobb-maratonet og flytte fokuset over på dere og bloggen. Snart er jeg tilbake med spennende sunne oppskrifter og treningsinspirasjon til dere. Tusen takk for at dere er litt tålmodige med meg akkurat i disse dagene. 

 

Smiiiil Maren 

 

10 kommentarer
    1. Havregrøt er virkelig den beste starten på dagen. Mandager er litt tonge. Nå sitter jeg å lader opp til spinnings time.mgodt med en god start på uka. Jobber du kun nattevakt som sykepleier? Ha en flott uke.

    2. Er veganer, men mye godt spises hver eneste dag (mye snaker bedre enn kylling, svin, lam, okse og fisk) 👏👍 I dag blir det rett og slett restemiddag av to ulike salater. Guttungen på fem år skal få selvfisket sei.. han er ikke like begeistret for kun grønnsaker, belgfrukter og korn 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg