Sunnere blir det ikke

Smoothien er sponset

Colorful lunching 

Se på denne fargefesten av en lunsj da dere. Jeg måtte la kamera få spise først når dette stod på menyen. Det er jo i grunn bare en vanlig salat, med det er noen ekstra ingredienser som gjør den ekstra spennende. Spirer og tranebær, pinjekjerner og cottage cheese med pesto. Mmmmm. I tillegg synes jeg smoothiene er med på å gjøre det veldig friskt og fint. 

Smoothiene heter hawiianas og grønn smoothie. De inneholder masse godsaker, og på en eller annen merkelig måte smaker de så sykt mye bedre enn det jeg lager selv. Hehe. Kanskje det bare alltid er sånn med ting man får servert – det smaker alltid litt bedre enn når man har laget det selv. Jeg øver meg enda på den perfekte smoothien, og tror jeg har kommet rimelig nærme med de som nå serveres på M beach på søndager mellom 12 og 16. Bor du i Kristiansand å du sjekke det ut en gang. Detox Sunday by Maren Erdvik er en sunn og frisk meny med masse godsaker. Jeg har skrevet om det HER. 

På hverdager er Will I juice helt fantastisk digg, jeg spiser ofte både mat og smoothier derfra. Kyllingsalat er favoritten, og blant smoothiene er grønn smoothie, hawianas, yoga Dan og jordbærflørt favorittene. 

Er du flink til å bruke litt annerledes og spennende ting i salaten din? Del gjerne dine tips i kommentarfeltet. Jeg skal uten tvil begynne å putte litt spirer, cottage cheese og tranebær i min salat. 

 

Smiiiil Maren 

 

7 kommentarer
    1. Jeg er glad i å bruke enten reddikker eller neper i salaten, gir en god crunch! Pleier også å bruke spiral-kutteren på agurken. Er også glad i finkutta, rå blomkål, hermetisk sopp, og pinjekjærner. Soltørka tomat er også snadder. Og enhver salat blir mer spennende ved å kombinere ulike typer salater utover bare isberg – babyleaf spinat, ruccola, osv.
      Og kombinasjonen av rød løk, tomat, mozzarella, blomkål og oregano slår aldri feil!
      Hvis jeg skal ha salat ved siden av kjøtt eller taco-krydret karbonadedeig MÅ jeg ha kesam + salsa til

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg