Min morgen

God morgen fra spisestuebordet. Her sitter jeg, ed nesa langt nede i en stor kaffekopp. Jeg har hatt en av de mest slitsomme nettene jeg kan huske. Våknet masse, og kom hele tiden på ting jeg hadde glemt eller var redd for å glemme. Jeg sovnet heldigvis til slutt, og våknet opp til masse notater på telefonen min. Det er det eneste som funker for meg når hodet koker over, skriv det ned og ta tak i det neste morgen. Nå sitter jeg her å tar tak i listen min. Frokost er spist, og jeg er på kaffekopp nr to. 

Det nyeste ShapeUp har kommet, og det klarer jeg aldri la ligge. Jeg må alltid kjapt gjennom det en gang bare for å se litt, også leser jeg det fra perm til perm når jeg har litt bedre tid. Jeg bidrar med et ferieprogram i denne utgaven, og bildene er faktisk tatt på min takterrasse her hjemme. Klærne er fra Bjørn Borg og Reebok. Jeg er helt forelsket i den tightsen, den er så herlig i fargen og så utrolig god passform. 

I dag skal jeg jobbe hjemmefra i noen timer fra morgenen, også ut på et litt artig oppdrag senere. Jeg skal gjøre et intervju, samtidig som vi er i aktivitet og snakker om ferietrening. Jeg er litt spent på dette, men tror det blir veldig gøy. 

Håper dere får en super fin dag, og dere som har ferie håper jeg nyter den fullt ut. Jeg har ferie fra 23 juli, og jeg gleder meg noe helt vanvittig. 

 

Smiiiil Maren 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg