Palmesus – Tusen tusen takk!!

Når du våkner opp uten stemme og vondt i føttene – da vet du at det har vært en vellykket kveld. Jeg har sunget, ropt, hoppet, danset og kost meg så mye med jentene at jeg rett og slett både har mistet stemmen og følelsen i bena. Hehe, neida det er ikke så galt. Stemmen er nesten borte, men den sniker seg vel tilbake utover dagen, og jeg er helt seriøst støl etter all dansingen i går. Gårsdagen var en sånn kveld man husker, mimrer tilbake til og snakker om i lang lang tid. Det var en kveld for historiebøkene. 

Jeg er så glad for at så enormt mange var på Palmesus, og fikk oppleve den elektriske og magisk stemningen. Jeg tror nemlig ingen bilder, filmer eller ord kan få dekket det godt nok. Jeg snappet masse og prøvde å dele litt av magien. Jeg vurderte å ta med meg kamera, men lot være. Palmesus hadde en hel haug av egne fotografer og bildene er virkelig helt sinnsyke. Sjekk ut palmesus på Instagram så skjønner dere hva jeg mener. I mangel av eget kamera så blir det noen finfine snap-collages fra årets palmesus-helg i dette innlegget, også må dere sjekke ut Palmesus på Instagram og FB for de virkelig gode bildene. 

Kvelden startet med Chainsmokers, og det satte virkelig både standarden og stemningen for resten av kvelden. Vi var kjapt innom for litt sushi og champagne før det var rett opp på taket igjen og der ble vi ut kvelden. Vi danset og sang med til Gabrielle, som etter konserten sin kom opp på taket og danset med til Armin Van Buuren. For en fantastisk jordnær, kul og herlig dame. Armin Van Buuren har jeg ikke ord for, det tok så av at jeg tror nesten bare man må ha vært der for å skjønne det. Det sykeste lysshowet, den råeste musikken og bare et show uten like, med konfetti-kanoner, flammer, re meter høye roboter, raketter, pyro og bare alt på en gang.

Nei steike heller, årets Palmesus har vært helt drøyt, og jeg sitter igjen med så sinnsykt mange gode minner. I går kveld, på siste låt stod alle palmesusgutta og holdt rundt hverandre, klappet hverandre på ryggen, og gratulerte hverandre med vel gjennomført. Vi andre rundt ble helt rørt av å se det. De gutta der jobber bein hardt, og er så ufattelig flinke, at denne brak suksessen her er virkelig fortjent. Det er så mye bak Palmesus som folk ikke ser, en hel hinsides opprigg, og en kabal som er helt drøy. Det er så vilt mange mennesker involvert, og folk jobber natt og dag for å få i stand dette. Jeg er stolt og ubeskrivelig takknemlig for å få lov å være en del av det. Palmesus –  tusen tusen takk <3 

 

Smiiiiil Maren 

 

11 kommentarer
    1. Så herlig. Driver kjæresten din med Palmesus? Ble helt rørt selv av å lese innlegget, så veldig god avslutning på en kul helg! Kos deg og så fint med sånne minner man kan leve lenge på!

    2. Så hyggelig det såg ut!! Skulle gjerne vært der 🙂 du er jo rene solstrålen! Så Hyggelig du ser ut <3
      Så det var flere bloggere der, møtte du må dem? Kjenner dere hverandre? Var ikke du og Kristina A gode venner? Så dere ikke sammen på noen bilder så bare lurte på om det gikk bra 🙂

    3. Sine: Så koselig sagt, tusen takk <3 Ja det var mange bloggere der, og det er veldig hyggelig. Traff på og snakket med Lene som jeg kjenner godt, ellers traff jeg faktisk ikke på noen andre. men så på sosiale medier at de var der. Det er et gigantisk område, så ikke så lett å få med seg alt og alle 😀 Joda vi er absolutt venner, men så henne ikke på årets palmesus <3

    4. Så utrolig flotte bilder – gøy festival – veldig lekker den hvite kjolen
      Og du stråler – deilig med festival og sommer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg