Magiske Palmesus

Jeg vet ikke hvor jeg skal starte, eller hvilke ord jeg skal bruke for å beskrive gårsdagen. Se for dere scenarioet: Strålende sol, 24 grader, sørlandsommer, iskald drikke, alle folkene du trives aller best sammen med, fantastisk musikk, og et helt insane rigget festivalområde. Været slo totalt om i går, og det ble tidenes sommerdag, med påfølgende tropenatt. Jeg kan nesten ikke tro det. 

Gårsdagen var intet mindre enn magisk, og jeg fikk nesten ikke sove når jeg kom hjem i går fordi jeg var så gira. På siste konserten stod vi på toppen av en høy rooftop, med utsikt over hele området og scenen. Dimitri Vegas og Like Mike kjørte i gang noen syke greier med publikum, og det var så rått å se det hele ovenfra. Jeg snappet som en gal for å prøve å fange magien på film. Jeg får frysninger av å tenke på det. De andre konsertene var også helt fantastiske, men for min del kan ingenting sammenlignes med avslutningen. Wow, bare WOW!! 

Med sommertemperaturer godt over 20 grader fikk jeg endelig brukt min hvite blondekjole. Det var virkelig rett antrekk i går med tanke på varmen, selv i en så løs og luftig sak holdt jeg på å renne bort. Ikke at det er noe å klage på overhode. I dag er det like varmt, og like strålende vær. Det ser ut til å bli en legendarisk dag 2 på Palmesus. Jeg vet at flere av dere er her, for jeg fikk nemlig gleden av å hilse på mange av dere i går.  Det var så koselig når dere kommer bort å sier hei <3 

Tusen takk for alle tips i forhold til valpen og musikk / fyrverkeri. Fyrverkeriet kom litt brått på meg i går, og plutselig var det i gang før jeg rakk hjem. Jeg satte i gang full spurt, og løp gjennom hele festivalområrdet og hjem. Jeg roet meg helt ned utenfor leiligheten og gikk stille og rolig inn, forberedt på å møte en vettskremt valp. Vet dere hva jeg fant? En døsig, søt liten tass som akkurat hadde våknet fra en god hvil. Så fyrverkeri og palmesus har null innvirking på denne lille fyren – heldigvis! 

Nå er det bare å komme seg ut og nyte sommerdagen , før det braker løs på Palmesus dag 2. Fy søren for en helg dette her er!! Følg gjerne med på snapchat, der oppdateres det hyppig. Snap: marenerdvik

 

Smiiiiil Maren 

 

12 kommentarer
    1. så gøy – følger deg på snap følte nesten jeg car litt på Palmesus, til neste år vil jeg også være med

    2. Høres helt fantastisk ut. Får gåsehud bare å høre om Det! Og så bra at valpen taklet alt bråket. Da ble plutselig hele opplevelsen litt bedre for deg å tenker jeg. Kos deg masse 💙 klem

    3. Høres ut som en fantastisk dag! Håper dagen i dag blir like bra ☺️
      Rålekker kjole – hvor er den fra?

    4. Du hadde vært pen selv i en søppelpose, men denne kjolen kledde deg virkelig – helt nydelig var du!👌😊 Lite som slår gode konsert/festivalopplevelser, og særlig i et sånt vær!!😃☀️ Bare å nyte det, kose deg masse videre med dag 2! Ikke minst nå du vet at Leo ikke blir redd heller😊

    5. Så utrolig fin på håret – og kjolen var nydelig
      Håper siste del av palmesus ble like bra som dag 1.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg