Sunday detox by Maren Erdvik

Detox Sunday at M Beach Club 

Jeg må klype meg litt i armen, dette føles så stort og så utrolig kult. Jeg har rett og slett fått mine oppskfiter inn på en av byens desidert fresheste restauranter. M Beach Club skal ha et konsept på søndager hvor de serverer sunne, delikate og friske godsaker. En frisk start på søndagen, hang-over cure eller bare et sunnhets-boost. Jeg ble spurt om å bidra her, og resultatet er en meny med mine oppskrifter. På søndager vil det bli servert Smoothie bowls, smoothier, proteinpannekaker og smashed avocado sandwich. 

Jeg har tenkt, grublet, testet og smakt, og nå er ingrediensene klare. Menyen er testet ut og godkjent. Fy søren så stas dette er. Jeg har gledet meg så til å dele dette, og nå kan ikke søndagen komme fort nok. Sunday Detox by Maren Erdvik er en realitet, og jeg kjenner at det kribler i hele meg. Jeg går 100% god for alle ingrediensene, og dette er mat jeg selv spiser og anbefaler til mine kunder. 

Dette synes jeg er utrolig gøy, og nå er jeg spent på om folk kommer til å like det. Fingers crossed for stor etterspørsel på søndag. Jeg skal hvertfall kose meg i sola med en stor grønn smoothie bowl på M Beach. 

Hva synes dere? Er dette noe du kunne tenkt deg å koste deg med på en søndag? 

 

Smiiiil Maren 

 

20 kommentarer
    1. Så helt herlig ut, dette her – håper du deler noen oppskrifter etter hvert? Blir så inspirert av bloggen din, når jeg mangler mat- eller treningsinspirasjon stikker jeg gjerne innom her 🙂

    2. Så utrolig gøy og kult! Hadde jeg bodd i Kristiansand, hadde jeg lett dratt innom der på søndag 😀 You go girl!

    3. Ja takk. Det ser så flott ut og er en virkelig appetittvekker. Gratulerer. Så gøy. Hadde lett dratt innom en tur om jeg hadde bodd der! Klem

    4. Anonym: Nei dessverre, men det går fint ann å si til kjøkkenet at den skal være uten yoghurt. Da blir den vegansk. Evt går det ann å handle inn vegansk yoghurt, Alpro merket hører jeg mye positivt om 🙂

    5. Er nok godt og næringsrikt, dette, og det ser jo tiltalende ut. Så ja, takk.
      Men navnet “Detox” er jo, for å si det rett ut, tull og tøys.

    6. Det ser veldig godt ut, håper det blir et populært søndagsmåltid! Synd det er så langt til Kristiansand, for jeg skulle gjerne testet maten 🙂
      Klem fra Marit i nord-norge

    7. Anonym: Det er mer ment som en gimmick. Dette er jo et ekstremt populært utested i helgene, og dermed er denne søndags-menyen ment som et boost / en detox etter lørdagen. Ikke noe å legge noe mer i enn det 🙂 🙂

    8. Anonym: Ja, det er et bånd til hele helgen, også et bånd til rooftop fredag og et rooftop lørdag. Det er en takterrase sak inne på VIP området, hvor vi får servert middag osv 🙂

    9. Vi er på vei til Kristiansand og palmesus, gleder oss vilt – og gjett hvor jeg nå bestemte at vi skal på søndagen før hjemreise – så gøy, virkelig inspirerende og lekkert . Gratulerer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg