Jeg blir aldri helt ferdig

God morgen hjerter. Noen av dere etterlyste om jeg ikke kunne dele litt mer fra leiligheten min. Det er jo litt gøy at dere spør etter, og det er klart jeg kan det. Nå er jeg i en prosess med å få fullført her, og jeg saumfarer nettet for inspirasjon. Det er liksom siste finish som mangler her, og jeg blir helt gal av at jeg ikke blir ferdig. Jeg mangler bilder på veggene, teppe på gulvet ( noe som ble utsatt litt pga valpen ) og litt diverse oppbevaring.

Jeg skal få tatt noen nye bilder til dere, og vist dere hvordan det der ut her nå. Dere husker kanskje når jeg delte før og etter bildene av leiligheten HER. Det er litt av en forandring. Leiligheten er ganske fargeløs og veldig typisk nordisk. Jeg har derfor lyst å sprite den opp med litt farger fremover. 

Jeg har sett noen mosegrønne og oransje puter som var rå lekre, sammen med koksgrått og svart. Jeg leker også litt med tanken på å få i en retning av noen knall rosa detaljer, eller kanskje mot blåtoner. hmm hmm. Det er sannelig ikke lett. Denne morgenen sitter jeg altså her med kaffekoppen min, og funderer på hvordan jeg skal bli ferdig med mitt lille (les: store) interiør-prosjekt. Kanskje noen av dere har noen tips til interiørblogger, nettsider som er inspirerende eller instagram-kontoer? Del veldig veldig gjerne i kommentarfeltet. 

Nå er jeg spent på å høre om dere har noen interiør-tips til meg. Jeg har vært å kjøpt fire ulike interiørblader som jeg skal kose meg med utover dagen. Senere i dag skal jeg avgårde for å fullføre et spennende prosjekt. Det handler om å sunnifisere en meny på en restaurant, og jeg er mildt sagt super-gira på dette oppdraget. I dag skal vi handle inn råvarer, og prøve-lage menyen. Jeg er så spent på å se om det jeg har sett for meg og planlagt funker i praksis. Jeg forteller dere mer om det senere. 

 

Smiiiil Maren 

 

4 kommentarer
    1. Jeg har selv bildevegg med gamle rammer men med nye postere. Gir et mye mer personlig preg, og velg gjerne samme farge på alle rammene men i ulik stil. Jeg spraymalte mine. Ville også malt den sorte veggen til en annen harmonisk farge. Masse grønne planter, tepper og puter som du selv skriver. Alltid spennende å gå på gjenbruks butikker, der finner man skatter ingen andre butikker har 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg