Plutselig var det over

Nå sitter vi her, på den aller siste frokosten. Bordet er overfylt av deilig mat, praten går og latteren sitter løst. De 40 jentene som ankom treningreise som mer eller mindre ukjente, er nå som en stor venninnegjeng. Vi er mange som kjenner på en klump i halsen fordi vi vet at vi snart må si hadet, og takk for denne gang. Heldigvis går det fint ann å holde kontakten etter turen er over, og det kommer mange flere turer <3

For en magisk uke det har vært – jeg skal komme med en oppsummering av turen, med overisikt over øktene og masse masse nye bilder. Nå er det kun 20 min til bussen til flyplassen går, så det innlegget kommer når jeg er hjemme igjen. Uken gikk så alt for fort, og plutselig var det over. Jeg gleder meg helt ubeskrivelig mye til fremtidige turer, og den neste kommer allerede i september. 

Nå er det tid for å pakke sammen, og starte hjemreise. Jeg lander i Kristiansand rundt klokken 20 i kveld, og det kribler i hele meg når jeg tenker på hvem som står å venter der. Borte har vært helt fantastisk, men det finnes likevel ingenting i hele verden som kan sammenlignes med hjemme for meg <3

Håper dere nyter søndagen mine venner, så gleder jeg meg til å komme hjem og få delt masse av turens sporty innhold med dere. Ha en herlig dag. 

 

Smiiiil Maren 

7 kommentarer
    1. ÅÅ, ser SÅ herlig ut! Skulle gitt mye for sol og varme, trening og venninner nå altså… Men vil bare si at du inspirerer SÅ mye til å gå for det du ønsker å satse på drømmene dine. Nå snakker jeg ikke trening egentlig, men alt generelt. Du er en veldig inspirerende person, som gir meg mye motivasjon og livsglede 😀

    2. Det ser så gøy ut!! Har ikke mulighet til å bli med i september, kommer dere til å sette opp flere turer neste år?? 😀

    3. Åh, så herlig! Er det noen aldersgrense for å bli med på tur? Er selv bare 20 år, men elsker fysisk aktivitet og er supermotivert og gira på en treningstur med dere! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg