Sol, bad og feriefølelse

Tenk at siste hele dagen på treningscamp på Rhodos er her. I morgen er reisen vår over, og vi setter kurs hjemover mot Norge igjen. I dag har vi derfor valgt å putte inn hele 4 treningsøkter, og masse masse tid til å nyte sol, nydelig mat og kos innimellom. 

Vi starter dagen grytidlig for å få mest mulig ut av dagen. Planen er powerwalk / joggetur nå kl 07, etterfulgt av en svett team-økt med en god miks av både styrke og kondisjonstrening. I ettermiddag venter bakkeintervaller etterfulgt av en god stretching før vi skal senke skuldre og nyte en bedre middag. 

Jeg skal dele litt av dagens økter med dere senere, men akkurat nå hadde jeg lyst å vise dere litt annet enn bare svette treningsbilder. En treningscamp består av så mye mer enn kun svette og harde treningsøkter. Vi koser oss på stranda hver dag, og deltagerene kjenner virkelig på at de har mye fri og er på ferie. En aktiv ferie, men likevel ferie.

Nå venter gjengen på meg, på tide å pakke sammen og kjøre i gang dagens første trenings. 

 

Smiiiil Maren

 

7 kommentarer
    1. Hei – så nyyyyydelig, skulle gitt mye for å hatt en dag der nede, her Pls regner det. Nyyyyyyyyt 🙂

    2. For en fantastisk plass – bli r bare så misunnelig. Men veldig gøy å lese da og se bilder, så føler jeg at jeg reiser litt jeg også. Ser fram til enda mer treningsinspirasjon. Du er et forbilde

    3. Sofie: Ja det er virkelig fint her. Åå så herlig at du sitter med den følelsen – nå ble jeg glad 😀 Tusen takk for fine ord, og hjertelig velkommen på camp med oss i fremtiden <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg