Slik er kostholdet på treningcamp

Jeg tenkte å dele litt om kostholdet og maten på turer som dette, da det er et av de spørsmålene som går aller mest igjen. Her på Rhodos bor vi på et stort og flott hotell som tilbyr en stor og god buffet. Det er en gjenganger på alle de ulike hotellene vi skal holde treningscamp på. Vi har valgt å gå for all inclusive her, og det betyr at de fleste måltidene, med unntak av noen få måltider, spises på hotellet. Under lunsjen i dag og frokosten i går, tok jeg med meg kamera, og knipset litt rundt for å gi dere et lite innblikk i maten vi spiser på treningscamp

Dette er sunn, fargerik og variert mat. På disse bildene er det i hovedsak bare sunn mat, men vi har kost oss med både is, vin, iskald øl og friterte godsaker også. Det er overhode ikke slik at sånne ting ikke er lov på treningsreise. Langt i fra. 

Nå ligger vi å slapper av litt på rommet, før det igjen er tid for enda et måltid i den store buffeten. Jeg gleder meg til hvert eneste måltid her, og kanskje spesielt i dag. I dag er det nemlig fokus på lokal gresk mat i restauranten. Mmmm. Gresk salat, fetaost og tzatziki passer meg helt perfekt.  

 

Smiiiiil Maren 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg