En stor drøm har blitt virkelighet

Jeg har deltatt på mange treningsreiser før, både som deltager og bidragsyter på ulike måter. Denne uken her arrangerer jeg min helt egen tur, sammen med Pia Seeberg, som er en god venninne, og nå også min fantastiske partner. Det er virkelig en stor drøm som har blitt til virkelighet. Sammen håper vi å få til en inspirerende og motiverende treningsreise, som oser av treningsglede, faglig tyngde, gode treningsøkter og masse energi.

Nå er vi i mål med første dag, og to treningsøkter er i boks. Det føles utrolig bra, og vi har kost oss noe helt enormt. Rhodos viser seg fra sin beste side, med over 30 grader og strålende sol. Deltagerene er akkurat slik vi håpte. De er åpne, blide, engasjerte og imøtekommende. De er spreke og utrolig lærevillige. Det er så gøy! 

Nå er altså to økter unnagjort, en Tabata på morgenen, og en styrke-intervall etterfulgt av løpe-intervaller etterpå. Gjengen gav alt, og fullførte med stil. Nå er det en god dusj, og en bedre middag som står på planen. Dag 1 er i over, og blir hele uken slik som dette så kommer jeg til å boble over av endorfiner og glede ved ukeslutt. Jeg skal forresten dele begge øktene, jeg venter bare på noen bilder fra fotografen, så skal dere få både Tabata, styrke og løps-intervallene. 

Nå må jeg hoppe i dusjen her, håper alt er bra hjemme og at uken har startet på en finfin måte. 

 

Smiiiiil Maren 

 

7 kommentarer
    1. Hei – det ser så supert ut – har bare så lyst å være med til neste år – håper det blir tur til neste år

    2. Hei!
      Jeg har kjempelyst til å dra på treningsreise, og aller helst på en av dine 🙂
      Lurer bare litt på hvordan det er: Hvordan er aldersfordelingen i gruppa? Er det noen som reiser alene og som deler rom med en ukjent, eller reiser folk nesten alltid sammen med noen de kjenner fra før?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg