Båttur og hemmelig oppdrag

Når sørlandet viser seg fra denne siden, er det ikke et sted på jord jeg heller ville vært. I går fikk jeg endelig hatt årets første tur på sjøen, og det var så herlig. Vi dro ut ganske sent, men fikk likevel noen magiske timer i båten. Endelig er sesongen i gang, og jeg gleder meg til mange flere turer i ukene fremover. 

Grunnen til at vi kom litt sent avgårde var fordi jeg startet dagen med litt jobb, og et hemmelig oppdrag. Det hemmelige oppdraget var kun hemmelig i noen timer, og jeg avslørte det for dere på snapchat i går. Jeg ble nemlig booket inn for å trene et utdrikningslag, og kunne ikke si noe om det i tilfelle bruden sjekket mine sosiale kanaler. Det det ble en svett, morsom og tøff affære, og gjengen gav virkelig alt. Den som imponerte mest var faktisk bruden selv, for en sprek og skjønn jente! Jeg har skrevet ned økten, og tenkte lage et eget blogginnlegg på det til dere. Det var så sykt gøy, og jeg kjente litt på lysten til å starte som gruppetrenings-instruktør igjen. En rå start på dagen, med masse smil, svette og endorfiner. Ja takk til flere slike oppdrag. 

I dag har jeg fri på dagen, før det er kveldsvakt på sykehuset. Værmeldingen var utrolig kjip her i dag, men sannelig er den ikke endret seg og vi har enda en dag med masse sol på sørlandet. Nå gjelder det å nyte timene med sol før jobb. 

Har dere hatt en fin helg mine venner? Skal dere noe koselig i dag? 

 

Smiiiil Maren 

 

7 kommentarer
    1. Så kul du er som stilte opp! Herlig. Og så kult utdrikningslag. Når jeg finner mannen min og skal ha et utdrikningslag, hadde det vært perfekt og så gøy! Så heldig du er med båttur. Det har vært en perfekt værhelg. Idag er det bare oppladning til jeg skal spille kamp i kveld og jeg begynner med frokost, kaffe og “the OC ” maraton. Kos deg i dag. Og Ja, ha noen gruppetimer. Du er jo sikkert perfekt til det.

    2. Jeg elsker hvordan du framstiller hverdagen din! Du virker som en helt “normal” person som jeg ofte kan kjenne meg igjen i :)!
      I august i fjor flyttet jeg og jeg flyttet dermed vekk fra treningssenteret også…. Jeg var ENDELIG kommet inn i en god flyt med trening og savner det skikkelig. “Problemet” er at nærmeste treningssenter ligger 20 minutter unna, og jeg kjenner at det blir veldig tungvindt. Jeg er litt alt eller ingenting person og kjenner at nå i eksamenstider blir det fort veldig usunt kosthold også, og jeg føler at når jeg ikke har tilgang på treningssenter så er det ikke vits å spise sunt heller…
      Du har nok blogget om slike ting før, men har du noen tips til hvordan komme i gang? Jeg elsker egentlig å gå fjelltur men er LIVREDD for orm da jeg har hund…

    3. Tusen takk for en super treningsøkt! Vi hadde det kjempegøy 🙂 du er flink til å pushe, og kjempekoselig du hadde lagd goodiebag (klærne passa!). Perfekt start på utdrikningslaget som ellers besto av poster i Baneheia med sushi, og matlaging og leker på kvelden. Hilsen Bride to 🐝

    4. Nora: Åå så koselig med hilsen fra deg her 🙂 Takk for at jeg fikk lov å bidra på dagen din 😀 Dere var en herlig gjeng!! Høres ut som resten av dagen var super!! Lykke til med alt fremover <3 <3 God klem til deg Nora

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg