Man må huske å leve litt også

Her sitter jeg i sofakroken med kaffekoppen min og macen. Det er et helt fantastisk fint vær ute og jeg kjenner på den gode følelsen av å ha fri, lite planer for lave skuldre. Dette er stor kontrast til gårsdagen – da gikk det nemlig i ett fra 05 på morgenen til 02 på natta. Det var rett og slett en helt smekk full dag, og jeg hadde ikke sjans til å få åpnet macen. Det betyr at det ikke kom noe bloggpost i går, og det kan jeg nesten ikke huske sist skjedde. Det føles overhode ikke bra, men samtidig var det helt nødvendig. Livet skjer, og i går var jeg rett og slett for opptatt med å leve <3 

I dag er jeg tilbake, og med en fantastisk gøy kveld frisk i minne fra i går, skal jeg bare nyte denne fridagen fullt ut. I går var det nemlig åpning av et nytt utetsed / restaurant her i Kristiansand, og det måtte testes ut. Stedet heter M Beach Club, og ligger perfekt til nede ved sjøen. Hvis du bor her på sørlandet, eller skal hit i sommer så MÅ du innom. Vi var en hel fantastisk gøy gjeng, og storkoste oss virkelig. Det er viktig å leve litt også, og ikke bare jobb, trene og være fornuftig eller hva?

Kvelden ble godt dokumentert på Snapchat, så titt gjerne innom der. Dere finner meg på marenerdvik. I dag er det som sagt strålende sol og allerede over 20 grader ute. Planen er en kjapp frokost, før jeg skal ut på en liten joggetur. Senere blir det en liten båttur med familien, for å liksom innvie sommeren i båten, før jeg skal treffe en venninne. En koselig dag på planen med andre ord. Jeg jobber på sykehuset i helgen, så denne torsdagen skal nytes. 

Hva er deres planer for dagen? 

 

Smiiiil Maren 

6 kommentarer
    1. Så deilig! Det er så viktig å nyte og leve litt å. Kos deg. I går var en fantastisk dag her i Oslo. Sol og 20 grader pluss. Impulsiv lønnings pils med gode kollegaer som endte i tidenes middag og så drinker. Deilig dag. I dag skal jeg nyte en låt morgen før en god og lang løpeøkt før middag med gode folk! Og gjett hvem som har fri imorgen å. Av og til elsker jeg turnus! Klem

    2. Jeg tror balanse er hemmeligheten til et godt liv, og da skal man gjøre slike ting!
      Bloggen din er jo en treningsblogg, men kunne du kanskje skrevet et innlegg om hvordan det er å jobbe som sykepleier? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg