Mine favoritter: Sunn snacks

Så utrolig gøy at dere likte første innlegg, med frokost og lunsj favoritter. Nå durer jeg på videre med snacks favoritter. Jeg lovet dere at jeg skulle linke til oppskrifter direkte, så det skal jeg gjøre når middagsfavorittene kommer. I dette innlegget er det på en måte ingen spesielle oppskrifter, det er jo bare det dere ser. Oppkuttet frukt, dandert på fat. Grønnsaker og dipp, proteinbarer, en litt sunnere chips, nøtter og enda mer frukt. Smoothien skal dere selvfølgelig få oppskriften på, men ellers er dette innlegget ment som inspirasjon til hvordan man kan dandere og servere et litt sunnere snacks alternativ. 

Smoothie oppskriften finner dere HER. Chipsen er en av de variantene med litt mindre fett fra Maarud, jeg synes både denne og superchips er utrolig godt. Marshmallows er sukkerfrie, og de var rett og slett en gave fra en venninne, men jeg mener de selges på nett, så her er det bare å google sukkerfrie marshmallows. kakaoen er sjokoladeprotein og lettmelk som jeg har blandet i en shaker, og varmet opp i en kjele. Sjokoladen er 70% kakao, og dippen til grønnsakene er laget på mage kesam og Holiday pose. Dy kan enkelt lage dipp selv, med å blande kesam og de krydderne du selv ønsker. Prøv deg litt frem, og vips har du din helt egen favoritt-dipp. 

Håper dette var noen hjelpsomme tips til når man vil kose seg, men samtidig velge litt sunnere. Ha en nydelig tirsdag mine venner. 

 

Smiiiiil Maren  

25 kommentarer
    1. Ser att du i förra inlägg efterlyser mer aktivitet på bloggen. Har tänkt på en sak det senaste, för egentligen tycker jag att din blogg är inspirerande, men som en annan person skrev så känns det som att det inte händer så mycket här längre. Det är absolut fina bilder, men dem kan jag se på instagram. Bloggen var mer än bara bilder tidigare känns det som, mer innehåll och inspiration i texterna. Det blir liksom bara samma hela tiden. Förstår också att du inte tränar så mycket just nu, och då är det ju såklart inte så lätt att motivera andra. Hoppas att du kommer på vad du vill med bloggen och kan fortsätta inspirera 🙂

    2. Så gøy med mat og snacks inspirasjon – jeg blir så lei av det samme jeg lager hele tiden 🙂 på tide for meg med fornyelse

    3. Hei hei 😊
      Ditte har ikkje noe om det du har skreve å gjør, men må få si takk for tips lell 😊 Nå skal du “høre” e har tråla junkyard jevnlig siden du posta d bilde med den ufattelige fine og fargerike Adidas hettegenseren🙈 Klarer ikkje glemme den, for den e så fin! Vet du om en annen plass d går ann å få tak i den, slik tilfeldigvis? 😃

    4. Hei Maren,
      jeg har lest bloggen din av og på i mange år og finner mye inspirasjon til en sunn og positiv livsstil i dine flotte innlegg. Så tusen takk for det 🙂 Jeg ser du har fått problemer med magen i det siste, og jeg vil i den forbindelse dele min erfaring med lignende problemer. Jeg har slitt meg min mage i ca 10 år. Jeg har tatt alle mulige tester, prøvd ulike dietter og medisiner, og vært hos mange forskjellige leger. Ingen har funnet noe fysiologisk galt, men etter å prøvd alternativ behandling viser det seg at jeg sliter med innestengte følelser som på meg har satt seg i nervesenteret som befinner seg magen. Indre uro og bekymringer har lagret seg i kroppen i årevis, selv om livet i dag er helt supert. Jeg kjenner deg ikke, så jeg vet ikke noe om din kropp, helse eller fortid, men jeg ville bare anbefale deg å se i en alternativ retning om du ikke finner svar eller lindring noe annet sted. Jeg skulle nemlig ønske at jeg hadde funnet ut av mine problemer for mange år siden, men mange leger ser sjelden på det psykiske. I dag får jeg god hjelp av både akupunktur, hypnose og tankefeltterapi, og jeg er som et nytt menneske. Uansett årsak så håper jeg du finner ut hva det er snart, og at du finner en behandling som passer deg. Det er forferdelig slitsomt å ha det slik. Ønsker deg alt godt 🙂

    5. Hei, jeg synes bloggen din er så sommerlig og flott for tiden, blir alltid glad av å titte innom. God helg

    6. Ble inspirert til å gå og kjøpe vannmelon, og det må være den beste vannmelonen jeg har smakt. De må være veldig gode på denne tiden. Utrolig søt og full av smak. Takk for tips.

    7. Hei hei 😊Vet ikkje om den første kommentaren min har kommet inn, så prøver igjen. Det jeg lurer på har ikkje noe med saken du har posta å gjør 🙈 Du har en utrolig fin og fargerik Adidas hettegenser, som jeg har blitt så betatt av! Jeg tråla junkyard jevnt og trutt, men har IKKJE funne den🙈 Vet du muligens en annen plass dem kan ha, den vilt fine genseren?😃
      Slik utenom det, så må jeg få si tusen takk fordi har Den beste,ekte og koselige bloggen! 🎉😊

    8. Elisabeth: Åå kjære deg, den kom inn – jeg var bare litt treg med godkjenning. Du vet du, jeg tror den er helt utsolgt. men jeg skal søke litt å se, Junkyard er hvertfall utsolgt ser jeg dessverre. <3

    9. J: Huff det var synd at du synes, håper jeg kan klare å løfte bloggen igjen slik at den blir enda mer aktiv og bra igjen. Takk for tilbakemelding <3

    10. Så snill du e! Tusen takk 😍 Jeg har tråla zalando, men fant ikkje den der heller🙈 Den er så innmari nydelig fin den genseren!🙈👏🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg