B.R.E.A.K.F.A.S.T

My favorite brekkie 

Dagen etter den store dagen, hvis ikke det er dagen for en god frokost så vet ikke jeg. Jeg gikk glipp av årets 17-mai frokost, og derfor følte jeg det var innafor med pannekaker og vaniljegrøt i dag. Vaniljegrøten er jo ikke akkurat fest-frokost, men jeg synes den er så god at den måtte med den også. Mmmm. Kaffe er selvfølgelig også alltid med. 

Grøten er laget på 70g store havregryn, kokt opp på melk, og tilsatt 1 ts surkin og 2 dråper vanilje stevia. Når grøten er ferdig rører jeg inn 30g vaniljeprotein. Pannekakene er rett og slett en ferdig mix jeg hadde lyst å teste ut. Det er bare å ta 2 scoops av pannekakemiksen i en shaker, tilsett vann og rist godt. Voalá så har du pannekakerøre. Så enkelt, og så godt. Jeg har delt utallige pannekakeoppskrifter med dere opp i gjennom årene, men i dag var det altså så enkelt som en ferdig miks. Jeg toppet med banan og eple, også hadde jeg friske jordbær ved siden. Så utrolig godt!! 

I dag koser jeg meg med en fridag, før jeg skal på jobb på sykehuset igjen i helgen. Fridag er kanskje litt feil ord, for her går det i hundre med siste finish på treningsreisen til Pia og meg som skjer allerede om 2 små uker. Hjelpes så fort tiden har gått, og nå reiser vi snart! Jeg gleder meg så enormt. Det blir et heftig treningsopplegg, spennende foredrag, morsom kondjsonstrening og workshops. 

Til alle som har spurt – det blir ny tur! 23-30 september setter vi opp enda en treningscamp, og location for denne turen er vakre Kroatia. Dere kan lese alt om den turen HER. 

 

Smiiiiil Maren 

 

 

4 kommentarer
    1. Så deilig! Regner med at du har smakt den nye zero vaniljesausen, jeg lurte på om den smaker mye “kunstig”? eller om den er veldig lik den originale vaniljesausen? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg