16 serietips og sunn snacks

Jeg har satt sammen enda en liste med serietips til dere. Den forrige listen inneholdt 15 tips til serier jeg anbefaler dere å se, og dere finner den listen HER. Nå har jeg laget en ny liste, og her er det mange godsaker. Alle seriene finner dere på Viaplay eller Netflix. Det finnes jo så mange gode på HBO eller Sumo også, men jeg har valgt å fokusere på Viaplay og Netflix her nå. Et tips er at hvis det er en serie du liker, så har Netflix kanskje kun sesong 1 liggende ute, men da kan HBO ha sesong 2 og 3 også på lur. Så smart å sjekke ut. Man kan jo ikke betale på en hel haug av slike sider, så derfor skal jeg prøve å variere tipsene mine litt, slik at alle kan finne en serie som finnes der de ser serier. 

Her  kommer den nye listen: 

  • The killing 
  • Designated survivor 
  • 13 gode grunner – ikke sett selv enda, men fått den anbefalt. Serien er svært omdiskutert. Hva mener dere? 
  • The fosters
  • Marcella 
  • SKAM – regner med de fleste har sett dette, hvis ikke, fryd deg – du har så mye gøy i vente! Siste sesong med Sana som hovedperson er ute på NRK.no nå. 
  • Prison Break – nye episoder på Viaplay
  • Scandal
  • The Catch – en serie laget av de samme folkene som står bak Greys anatomy og Scandal
  • Girlboss
  • Dear White people – enda en serie jeg ikke har fått sett selv, men blitt tipset om. Noen som har sett? 
  • Southpaw
  • Sherlock
  • The Fall 
  • Narcos
  • Riverdale 

Håper alle kan finne en serie de ikke har sett, og som de kan kose seg med her. Rigg deg i stand med noe digg snacks, kryp opp i sofaen og kos deg. Ta en liten time out fra hverdags-stress og mas, og nyt en liten time for seg selv eller sammen med noen du setter pris på. 

 

Smiiiil Maren 

 

15 kommentarer

Siste innlegg