Work from home

God morgen. I dag starter jeg dagen med noen timer hjemmekontor. Hjemmekontor for meg betyr svare mail, oppdatere bloggen, forberede innlegg, følge opp de få kundene jeg fremdeles hjelper med kost og trening og nett, og redigere bildemateriale. Jeg koser meg veldig med denne typen jobb, men i dag er jeg virkelig ikke effektiv. Årsaken er denne lille hårballen som stjeler alt av fokus. Heldigvis er det ikke verre enn å leke litt, også blir han så sliten at han må sove litt. 

I dag jobber jeg halve dagen før jeg skal avgårde på lunsj med gode venner. Det er på slike dager som dette jeg setter pris på jobben(e) jeg har, som tillater lunsj ute på cafe med gode venner midt på dagen på en helt vanlig tirsdag. Ellers håper jeg det blir tid til en liten treningsøkt i dag også, jeg kom meg nemlig avgårde for en etterlengtet styrkeøkt i går, og det var så herlig. Tirsdag betyr valpekurs, og selv om det er meldt regn så er Leo og meg super klare for en ny og lærerik kurs kveld med Kristiansand hundeklubb. 

Håper dere får en nydelig tirsdag mine venner. Så skal jeg prøve få fikset bildene fra i går, slik at jeg kan dele treningsøkten med dere litt senere. 

 

Smiiiil Maren 

 

5 kommentarer
    1. Kjenner til de dagene der man bare er veldig lite effektiv hjemme altså. Noen dager sitter jeg å bare ser i veggen å ikke får gjort noe fornuftig uten å egentlig ha en grunn til at jeg surrer 😛
      Kos deg på kurs 😀

    2. Så utrolig fin han er 😊 Nydelig liten tass 🐶 Liker bloggen din så godt, du er så ekte å det trengs i dagens samfunn 👍🏻😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg