Når du trenger noe mykt og godt

Oh so comfy <3 

Jeg har fått en ny favoritt-genser, og før noen ler av positurene mine på bildet så skal jeg avsløre grunnen. Genseren er nemlig full av flekker, fordi jeg så og si bor i den. Haha. Så hendene er strategisk plassert for å skjule spor av havregrøt, hundemat, kaffe og diverse middager. Så vet dere det. Uansett så er det verdens deiligste genser, og jeg har rett og slett ikke lyst å ta den av. Jeg bestilte den i en ekstra stor størrelse, og det gjør den enda bedre. 

Leo sniker seg med på alle bilder for tiden, og grunnen er så enkel som at det er umulig å gjøre noe som helst her hjemme uten at den lille røveren tror det er ment som en lek for han. Det at jeg stod lent opp mot veggen gikk greit, men i det jeg satt meg ned trodde han selvfølgelig det var for å leke med han. Så da ble han med på bildene. Genseren er btw fra Junkyard, og dere finner den HER. Jeg har bestilt en god del fra Junkyard en siste tiden, og gleder meg til å vise dere mer. Mange av dere har kommentert de oliven grønne Nike skoene jeg løper rundt med hele tiden, de er også derfra og dere finner dem HER. (aff.links)

Helt på tampen så må jeg få lov å takke alle dere som har sendt meg meldinger, snapper og lagt igjen kommentarer ift matintoleranse og magevondt. Heligfred for en omsorgsfull og engasjert gjeng dere er. Tusen takk for alle tips, råd og fine ord. Jeg sender en lang, varm og god klem til hver og en av dere <3 Nå skal dataen legges bort, og siste del av denne torsdagskvelden skal nytes med serier og sofakos med min lille familie. 

 

Smiiiil Maren 

 

3 kommentarer
    1. Hei! 🙂
      Jeg har lest bloggen din en stund, og har i det siste sett at du skriver en del om mageproblemene dine. Jeg vet selv hvordan det er å ha en mage som ikke spiller på lag, og det unner jeg ingen. Jeg håper du finner ut av problemene 🙂
      Jeg har også sett at du spiser gogjibær. Dette var noe jeg gjorde selv i en periode pga alle de positive tingene med bærene. Etter en stund merket jeg at jeg fikk enorme magesmerter etter jeg hadde spist min klassiske frokost med havregryn å gogjibær. Det ble så ille at jeg ble liggende på badegulvet å spy i flere timer. Samtidig som at jeg hadde tidenes verste magesmerter. Jeg var sikker på at jeg var blitt syk eller mtforgiftet. Så noen dager senere laget jeg meg den klassiske frokosten igjen. Desverre skjedde det samme igjen. MAgesmertene kom, og jeg begynte å spy. Etter litt bruk av google, fant jeg ut at disse bærene egentlig er giftige. Norge har regler på hvilke verdier bærene skal ha for at de ikke skal være giftige, og at de blant annet skal være økologiske. Jeg fant også ulike forum der andre hadde skrevet at de hadde opplevd magesmerter og kvalme. Etter dette har jeg droppet gogjibær, og magen er heldigvis bedre. Jeg vet ikke om dette har noe å si for deg. Men det er bare et lite tips 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg