In my neighborhood

God morgen dere. Jeg sitter her med kaffekoppen min, God morgen Norge og bloggen. Jeg koser meg så om dagen, sånn sett bort fra en form som virkelig kunne vært bedre så er det så mye annet fint som skjer. Valpen vokser til, og er mer sjarmerende enn noensinne, det er vår og alt det nydelige som fører med det. Det nærmer seg både 17 mai, min egen treningssreise og sommerferie med masse spennende planer. Nei livet altså, slettes ikke verst. 

I dag ville jeg egentlig bare titte innom dere og ønske dere en fin dag, og vise dere noen bilder fra mitt nabolag. Jeg måtte knipse et par bilder når jeg var ute å gikk her om dagen, det var bare så nydelig. Jeg er helt besatt av disse kirsebær trærne som popper frem overalt nå, og sammen med små hvite sørlandshus blir det hele virkelig idyllisk.

Jeg tar det ganske så med ro i dag også, magen vil fremdeles ikke helt samarbeide, og med jobbhelg i vente er det bare å hvile og komme seg i fin form igjen. Dagen i dag blir litt jobb med bloggen, litt bilder med en fotograf venninne og planlegging rundt et prosjekt jeg skal være med på sammen med en større treningsaktør. Jeg føler jeg lever litt to liv, et som sykepleier på barneposten og et som blogger, PT og treningsprofil. Det lar seg som oftest kombinere veldig fint, men noen ganger kjenner jeg at det blir litt vel hektisk. Jeg gir meg ikke, jeg har bestemt meg for at jeg skal klare dette og levere på alle fronter. Jeg føler kanskje at bloggen får lide mest under hektiske perioder og det har jeg lyst å ta litt tak i nå. Jeg vil gi dere det dere vil ha, så da spør jeg dere, mine trofaste gode lesere: 

  • Hva vil dere lese mer om på bloggen? 
  • Hva gjør at du klikker deg inn på bloggen? 

Jeg håper mange av dere tar dere tid til å slenge igjen et kjapt svar. Jeg gleder meg til å lese, og ikke minst til å ta med meg ønskene deres inn i planleggingen av bloggen fremover. Nyt dagen i dag, og gjør noe hyggelig for deg selv og de rundt deg. 

 

Smiiiiil Maren 

 

21 kommentarer
    1. Du og Pia Seebergs blogg er de eneste bloggene jeg sjekker. Dere er så inspirerende!! Jeg liker godt dine matinnlegg, spesielt middagsforslag! Så liker jeg og når du forteller om treningen din, og gir forslag til program!! Fortsett sånn du gjør så kommer jeg til å fortsette å sjekke ut bloggen din opptil flere ganger daglig! 🙂 Ha en fin dag!!

    2. Malene: Åå så fantastisk å høre – tenk så gøy det blir å følge når vi blogger masse masse fra treningsturen sammen!! Middagsoppskrifter er mottatt – kan få til mye mer av det. Og mer om treningen – got it!! Så flott – tusen tusen takk for at du tok deg tid <3

    3. Klikker meg inn her for du virker så smilende og glad, deler av deg selv og det er en fin balansegang mellom trening, hverdagsliv og mat.
      Oppskrifter og treningsformer er fint, en blanding av sykepleierfagstoff og trenigsfysikk er spennende for meg da 😉

    4. Vil gjerne lese enda mer om kosthold og hvordan du klarer å kombinere kos med trening/hverdag og å se sånn ut som du gjør! Innlegg som forteller oss mer om deg, f eks den gangen du skrev at du noen ganger dropper trening, spiser smågodt midt i uka etc – det var herlig.
      Leser bloggen din fordi den er positiv, inspirerende og du tar fine bilder!

    5. Jeg elsker bloggen din, elsker når du skriver matinnlegg og innlegg der du skriver hvordan det er irl og ikke pynter så fælt på det og lar være å skrive ting som kanskje ikke går så bra. Jeg liker også sånn typ innlegg om dagen din hva du har gjort? hva du har spist? osv <3

    6. Jeg liker godt når du tipser om treningsprogrammer man kan gjøre ute eller helt uten utstyr, og deler dine PT-kunnskaper. Jeg ønsker meg mer av dette. På andreplass kommer oppskrifter og bilder av mat. Men det er også artig å lese om hverdagen din og hvordan du legger opp dagene dine. Synes du har en herlig blogg! 🙂

    7. Jeg leser bloggen din fordi du formidler treningsglede og matinspirasjon på en så fin måte! Elsker at du forteller hele sannheten, og at alt ikke trenger å være så strengt hele tiden, du er fantastisk og jeg (med en trøblete bakgrunn med problemer med mat/trening) blir så glad av å lese om et så balansert liv! Og nå har du jo fått en så skjønn valp da, så det er veldig koselig å lese litt om livet ditt generelt, ikke bare trening. Skulle ellers hjerne sett mer dypere temainnlegg (feks. Hvorfor gjøre det, hvordan bygge opp treningslkt, hvordan fordele matinntak, hva man skal tenke på når…., hvordan trene seg opp til å klare….) og mange matoppskrifter. Kanskje hadde det vært interessant å se om du kunne levd en uke på studentbudsjett, eller vært kreativ ift billig men sunn mat.
      Ellers må jeg bare si tusen takk for at du deler av treningsgleden din! 🙂

    8. Jeg synes tvert imot, synes bloggen din har vært kjempe bra i det siste nettopp fordi du deler fra hverdagslivet ditt samt trening og litt mat. Synes du har funnet en veldig god balanse! Ha en fin dag 🙂

    9. Jeg klikker meg inn på bloggen din av flere grunner, men den største av dem alle er ditt hærlige smil og positive utstråling. Man blir glad av å lese bloggen din, for du virker så jordnær og god. Om det blir en dag uten innlegg på bloggen, så har nok de fleste forståelse for at livet til tider kan være veldig travelt, og det trenger du ikke ha noe dårlig samvittighet for. Du er jo bare et menneske du også, selv om det noen ganger virker som du er et supermenneske! 🙂 ha en fin kveld videre, håper du har det bra 🙂

    10. Liker veldig godt de treningsinnleggene dine som handler om hjemmetrening uten utstyr, og oppskriftene dine og vinklingen din på hverdagslivet, at du skriver ærlig om hvordan du har det i stedet for å late som ☺️

    11. Jeg liker også godt hjemmetrening tipsene dine og øvelser som kan gjøres under løpetur i skog og mark uten hjelpemidler🙂
      Jeg er også ofte innom bloggene for å se den nydelige valpen vokse til, han er bare helt til å spise opp, men ditt fantastiske vesen generelt får enhver tung dag litt enklere å takle!
      Dette er en super blogg på alle måter!
      Takk🙂
      Hilsen skapleser med første innlegg🙈

    12. Jeg liker tips om trening i hverdagen, synes det er fint å bli minnet påat hverdagsaktivitet er bra. Ta trapp og ikke heis, å bære matposer er ikke negativt meg god hverdagsaktivitet. Altså andre tips

    13. Jeg kunne gjerne tenke meg litt mer middagsoppskrifter. I tillegg elsker jeg snap chat oppdateringene, litt mer “personlige” tekster, spørsmålsrunder, mølle tips og intervaller, dette vil jeg gjerne ha mer av!!
      Fortsett sånn du gjør <3
      og sist men ikke minst elsker jeg når du forteller at du koser deg med mat midt i ukedagene

    14. Jeg elsker trening & mat tips! Du er så inspirerende og sprudlende, og o s e r av positivitet 😀 Gjerne “matdag”i bilder, treningstips og program, mer om sykepleier-yrket og hverdagsliv.

    15. Jeg klikker meg inn her fordi du gir meg motivasjon til både sjonglering av ting i hverdagen og trening og kosthold 🙂 det og faktisk bare få ting gjort! Jeg har mine peridoer hvor det går helt strøkent og så plutselig kan drt gå noen uker der jeg ikke er så flink(og det er ikke så populært fra samboerns side🙈). Men nå er jeg igang for fullt etter påska, og nytt hus har vi kjøpt og føyttet inn i, og bloggen din leser jeg hver dag og det hsr gitt meg en ny energi og motivasjon til alt, hvert fall trening og kosthold. Det jeg er enda mer nysgjerrig på, er middagene du lager. Er så dårlig på å finne på nye ting så det går mye i det samme, som er kylling, kylling og kylling 😅

    16. Jeg liker godt å lese treningstipsene du kommer med.
      Liker veldig godt innleggene med diverse treningsopplegg og øvelser.
      Klikker meg også inn her fordi du gir mye inspirasjon og glede i hverdagen min 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg