Girls girls girls

I går var jeg sammen med alle jentene, og vi koste oss så utrolig. Noen av jentene bor i andre byer, og derfor går det ofte lenge mellom hver gang så mange av oss er samlet. Vi manglet tre av go´jentene for å være komplett, men at vi klarte å samle så mange av oss var utrolig koselig. Det er ikke så ofte jeg deler fra venninnekvelder og sosialt med venninner på bloggen, rett og slett fordi jeg sjeldent tar med meg kamera på slike kvelder. I går var kamera med, og jeg fikk knipset et par bilder i løpet av kvelden. 

Kvelden startet med masse jenter, skravlings, latter, vin, grillings og kos. Etter klokken passerte midnatt dro halvparten videre ut på byen, mens noen få av oss ble sittende igjen for en samtale jeg aldri kommer til å glemme. Jeg dro hjem midt på natten, og kan ikke huske sist jeg følte meg så glad, trygg og omgitt av omsorg. Fy søren for noen venninner jeg har. 

Jeg gleder meg til neste kveld med disse jentene. Vi har kjent hverandre i en evighet, og holdt sammen i tykt og tynt. Det har vært perioder med mye kontakt, og perioder med mindre, men uansett så er vi den samme gjengen og hver gang vi ses er det som ingen tid har gått. Vi har vært sammen gjennom så mange livsfaser. Det er morsomt å se tilbake på jentengjengen som hang sammen på skolen, som russ, til videre utdanning i ulike byer, og etter hvert ut i arbeidslivet. Vi har støttet hverandre gjennom kjærlighetssorg og forelsker, dating og kjærester, som utviklet seg til giftemål, og barn. Vi har hatt et halvt liv sammen. Hjelpes så mye som har skjedd, og fremdeles er vi her <3 Jeg er så heldig, og etter kvelden vi hadde sammen i går er jeg litt ekstra takknemlig for gode vennskap. Tusen takk for en nydelig kveld jenter – dere er magiske.  

Smiiiiil Maren 

7 kommentarer

Siste innlegg