Mornings with him

I dag tenkte jeg å starte mandagen på en sporty måte, med litt strikketrening hjemme. Vel, dere kan jo se hvordan det gikk. Hehe. Det er ikke så enkelt å få unna hjemmetrening når man har en 13 uker gammel krabat som tror absolutt alt som foregår er ment som en lek for han. Jeg blir så sjarmert, og klarer ikke annet enn å le av han. Hjemmetrening er avlyst, og byttet ut med lek i stede. Vi bruker dagen til kos og lek, også blir det trening med min kjære i kveld i stede – da utenfor huset. Det begynner å bli skremmende lenge siden sist styrkeøkt, og jeg kjenner det skal bli godt å løfte litt på vektene igjen i dag. 

Nå skal jeg kose meg med  lage treningsoppplegget til i kveld, laste ned litt ny musikk og lade opp til en god styrkeøkt. Frokosten er akkurat inntatt, og hva den bestod av ligger ute på Snapchat (marenerdvik). Mandagpraten med coahcen kommer også veldig snart, og i dag handler det om å øve seg på å si NEI, og si JA fordi du selv vil det! Spennende tema, og jeg gleder meg til å dele teksten med dere veldig snart. 

Ha en herlig ukestart mine venner <3 

 

Smiiiil Maren 

 

8 kommentarer
    1. Vilde: Nei det er det ikke. Den valpen var syk fra før vi fikk den, og døde etter kun 6 dager hos oss. Det var helt ubegripelig trist, og vondt. Nå har vi en ny liten tass, som vi er utrolig glad i <3

    2. Nydelige krabaten <3 Ville bare ønske deg ei riktig god uke, Maren! Virker som du har det bra for tiden, og det er så herlig å lese bloggen din. Gleden smitter over via bildene og ordene du deler 🙂 Håper resten av mandagen, og uka blir bra!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg