Dager som dette

For en herlig dag dette har vært, med strålende vær, tur, familie, vafler og is. Kamera var med, men med en liten niese på skuldrene var det ikke så mye bilder som ble tatt. Vi var ute i flere timer, så noen bilder fikk jeg til underveis. Her kommer noen små snapshots fra en søndag på sørlandet.

Turen gikk til Odderøya, med vaffelstopp på kafeen. Det er så hyggelig der på søndager, og spesielt i fint vær. I dag var det overfylt av mennesker som var ute på søndagstur, vi fant en lun fin plass og koste oss en liten time i solsteika. Det tar tid å gå så langt med barnevogn, og bitte små barneføtter, men i vær som dette gjorde det ingenting at det tok litt tid. Søndager som dette lever jeg lenge på.

Hva har dere gjort i dag, og hva er planen for kvelden? 

Har du ikke planen klar, og har lyst å se en serie, så har jeg to tips denne søndagskvelden. Designated Surviver og The killing, begge ligger på Netflix og er virkelig verd å ta en titt på. Nyt søndagskvelden <3 

 

Smiiiil Maren 

 

6 kommentarer
    1. Så nydelige bilder, så flott det er på Sørlandet nå. Ser du anbefaler filmer på Netflix, så gøy jeg har nettopp begynt m Netflix og har ikke sett noe, så tips passer bra 🙂 takk

    2. På sånne dager finnes det ikke noe bedre enn Sørlandet (litt minus med litt vind da, men i lune kroker har dagen vært perfekt) Nydelige bilder, det inspirerer til å komme seg opp av sofaen og ut i finværet.

    3. Nydelige bilder!! Jeg har sett på fotball kamp og så var det familie middag etterpå med nieser og alt. Deilig søndsgsmiddag med kake til. Og spill kveld med nieser. Det er så koselig å samle alle. Nå er jeg nett og god og klar for en ny uke!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg