CrossFit made me do it

Inneholder sponset produkt

Jeg er ingen crossfit jente, og jeg kommer nok aldri til å bli det heller. Selv om jeg ikke driver med det selv, så blir jeg likevel både inspirert og motivert av de rå atletene. I dag så jeg Fittest on Earth mens jeg løp på mølla, og sannelig ble jeg ikke så gira at det resulterte i en ny personlig rekord på 10km. Fy søren så kult! CrossFit made me do it sier jeg bare. 

Jeg fikk denne fantastiske ipaden til bursdagen, og den er så genial. Min nye bestis på mølla, som får meg til å holde ut så mye lenger. Underholdning mens jeg løper, både i form av musikk, filmer og serier. Helt genialt. Løpingen min har virkelig tatt seg opp i det siste, og det er to grunner: 

  • Ny ipad som gav super underholdning og motivasjonsboost 
  • En ny liten valp i hus, som krever en god del oppmerksomhet. Da vil man helst ha mest mulig gjort, på kortest mulig tid = jeg løper fortere. 

Så tusen takk for en helt perfekt bursdagsgave, og takk til lille valpen som har hjulpet meg å pushe ned tiden på mila med hele 6 minutter. Pre og post puppy skiller faktisk hele 6 og et halvt minutt, og det er ganske kult. Tredemøllen er fra Abilica. Det finnes mange ulike modeller, min heter Abilica Premium treadmill. 

Nå må se å få lukket macen og komme meg avgårde på jobb. jeg er litt ekstra tidlig ute i dag, sånn at jeg har tid til å gå til jobb i dette nydelige solskinnet. Jeg har pakket med meg litt påskegodt i sekken, og har store planer om å gjøre denne kveldsvakten så fin og påskevennlig som mulig. 

 

Smiiiiil Maren 

 

13 kommentarer
    1. Hva er persen din? Du vurderer ikke være med på noen løp nå den kommende sesongen? Hva med oslo maraton (10 km eller halvmaraton) til høsten??

    2. Nysgjerrig sjel her som lurer på hva tiden din ble? Tipper du er ganske rask nå!
      Goood påske videre <3

    3. Anonym: Jo jeg har super lyst, men som jeg såvidt har fortalt litt om før her på bloggen så har jeg rett og slett litt prestasjonsangst og blir livredd bare av tanken på å delta på noe sånn. Men vi får se om jeg får tøffer meg opp :):) Persen min er overhode ikke så drøy, men for meg er der bra. Løper den på ca 53 minutter nå 🙂

    4. Ingvild: Så søt du er. Jeg løp den på 1 time før, og nå er jeg nede på litt over 53 min. 53.27 eller noe sånn. Så det er jo en finfin forbedring selv om tiden ikke er helt crazy. For meg er det fort 😀

    5. Så flink du er! Perset på 10km selv her om dagen, kom meg ned på 50 minutter – såå deilig følelse 😀

    6. Den filmen der er en vanvittig motivasjonsboost! Så den selv her om dagen, gikk ned og trente rett etterpå og perset i samtlige styrkeøvelser👍 Skal definitivt se den flere ganger😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg