Birthday girl

Let´s eat cake for breakfast <3 

I dag har jeg bursdag, og selv om de aller fleste av mine nære er på fjellet så fikk jeg en super start på dagen her hjemme med mine to fine. Kake, blomster og stor stas. Det er utrolig gøy med bursdag, og jeg blir helt satt ut av hvor mange skjønne mennesker jeg har rundt meg, og alle fine bursdagsmeldinger som kommer. I dag er jeg en veldig glad, og veldig takknemlig 28 åring <3 

Resten av dagen skal bare nytes med mine to fine. Straks skal vi ut på tur med valpen til et sted han kan løpe fritt og leke. Senere blir det god middag og en liten feiring med min kjære. Etter påske skal jeg feire med både venner og familie. Dagen i dag nytes maks, for resten av helgen tilbringes på sykehuset. Sånn er det å være sykepleier, da må man ofte jobbe når andre har fri. Jeg har hatt fri en god periode nå for å ta vare på lille valpen vår, så nå gleder jeg meg til å komme tilbake til gode kolleger på barneposten. 

Håper dere får en nydelig skjærtorsdag mine venner, og tusen tusen takk for alle snapper og meldinger dere har sendt meg. For en herlig gjeng med godhjerta, omsorgsfulle og fine mennesker dere er. Tusen takk <3 

 

Bursdagssmiiiiil fra Maren 

 

30 kommentarer

Siste innlegg