Et innblikk i min hverdag

Er det bare meg som synes det er veldig gøy med snapchat? Det er så koselig å få ta del i små direkte øyeblikk i de jeg følger sine liv. Jeg synes det er super gøy, og liker den litt uhøytidelige måten å dele bilder på. Nå er det månedsvis siden jeg har delt litt av min snapstory med dere her på bloggen, så nå var det på tide.

Ikke overraskende er det mye valp der om dagen, kanskje litt vel mye. Hehe. Det vil roe seg veldig snart, det er bare så stas med den lille tassen nå i starten. Ellers er det mye trening, veldig mye bilder av hva jeg spiser, ting jeg liker og generelt hva jeg gjør i hverdagen. Rett og slett et lite innblikk i min hverdag. 

Det er veldig koselig hvis dere har lyst å følge meg på snapchat. Det er så koselig å kommunisere med flere av dere der. Det er ikke få ganger jeg har spurt om diverse ting, og vips har en av dere kommet med et genialt svar. Dere finner meg på: marenerdvik 

Det er alltid gøy med nye kontoer å følge. Følger du noen spenstige snapkontoer så tips meg veldig gjerne om dem i kommentarfeltet. Elller kanskje du selv har en gøy konto du har lyst å dele. Alle tips er velkomne. 

 

Smiiiil Maren 

 

 

13 kommentarer
    1. Blir aldri for mye av valpen! Jubler hver gang han dukker opp 😍
      Følger mest venner og bekjente, men synes Famousharm (Vegard Harm) er fantastisk morsom å følge på snap 😊

    2. Anonym: Hehe, nei det var ikke bevisst, og faktisk ikke sant heller. Muffinsene er uten sukker, og fulle av proteiner 🙂 På bloggen er det så mye sunn mat, at det er fint å vise at det finnes begge deler i livet mitt, men det var ikke bevisst at det kom frem her. Dette er bare noen av mine siste snaps 🙂 Se dagens innlegg du, der er det en stor salat og stort sunnere kan det ikke bli <3

    3. Såå koselig å se bilder av lille❤ Jeg lurer litt på en ting; hva gjør dere om nettene når dere skal sove? Sover han sammen med dere i sengen, på sin egen plass på soverommet eller ute i stuen? Hvordan har dere gått frem? Hvis han sover på sin egen plass, skriker han eller slår han seg til ro med en gang? Håper du kan svare😊

    4. Ida: Valpen sover i et stort bur på soverommet vårt på natten, og det funker veldig fint. Vi legger oss ca kl 23, og da sover han fint gjennom hele natten frem til litt før 07 neste morgen. Han er så trøtt på kvelden som regel, så han slår seg til ro med en gang. Nå vet han liksom rutinene på det, og at det ikke skjer noe før neste morgen uansett, og da finner han roen i buret. Har han ikke blitt ferdig med å gå på do feks så sier han tydelig i fra, men da er det bare å lufte han, også sover han med det samme etterpå. Der har vi vært veldig heldige, og nettene funker veldig fint.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg