Bypåske på sitt beste

I går var kamera med i vesken, og jeg fikk knipset en par bilder fra min bylørdag med mamma. Jeg koser meg så med sånne mor og datter dager, og i går var intet unntak. Som nevnt så blir det ingen fjellpåske på hytta med familien i år på grunn av jobb, og da var det koselig å få en dag sammen før familien drar på fjellet. 

Vi ruslet rundt i finværet, og koste oss med kaffe. Jeg fikk også kjøpt et par nye sko, nye blomster, servietter, lys og litt påskepynt. Kaffen vi kjøpte var så god at jeg måtte ha med en pose hjem. Jeg får kanskje ikke fjellpåske, men bypåske med sol, påskekaffe, gule blomster, servietter og lys er sannelig ikke verst. Det skal ikke stå på stemningen si. hehe.

Etter en stund gikk vi hjem og hentet lille valpen og tok han med ut i sola. Jeg føler meg virkelig som verdens heldigste for tiden, og koser meg så mye med min lille familie. Det er virkelig idyll, men det har en bakside også. Dere som leser bloggen vet at vi mistet en liten valp, og jeg kjenner fremdeles at jeg er utrolig redd noe skal skje med den lille tassen vår nå. På fredag var vi hos dyrlegen for 12 ukers vaksine og en liten sjekk. Dyrlegen kunne betrygge oss med at vi har en helt frisk, og utrolig happy liten valp. Så jeg må bare innse at vi var fryktelig uheldige med den første valpen, som var syk fra lenge før vi fikk han. Så nå er det bare å legge det vonde bak seg, og fokusere på denne energiske, friske, og super glade lille krabaten. 

Sko – Nike  //  Tskjorte – Calvin Klein  // Jakke – nelly  // Bukse – Dr.denim  (aff.links)

Søndagsmorgenen startet like før 07 for vår del, så her i huset er både frokost og dagens første kaffe inntatt for lengst. I dag blir det bare kosedag, og lade opp til en ny uke. Jeg har jo vært hjemme med lille tassen denne uken, men den kommende uken er det tilbake på jobb. Vi nyter derfor denne søndagen litt ekstra. 

 

Smiiiil Maren 

 

11 kommentarer
    1. Koselige bilder, og å rusle i byen på lørdager en en av mine favorittaktiviteten, da er det lave skuldre og bare kos. God påske og lykke til videre med den skjønne valpen.

    2. Så utrolige koselige bilder av en koselig dag. Og den bypåsken hørtes koselig ut. Kos deg masse med påskekaffe, gule lys og alt. Det er litt koselig med litt pynt. Og ikke minst , kos deg med valpen! Jeg reiser på fjellet i dag før jeg skal jobbe neste helg! Påsken altså. Den er koselig uansett hvor man feirer. Klem fra Anja

    3. Må bare si at du har et helt nydelig smil!! Sier dette slik noen sa til meg; fortsett å smile slik og det går deg godt i livet 😀 Du stråler Maren!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg