En bedre morgen

God morgen. Er det en god morgen? Her i huset er morgenen bedre i dag enn i går. Jeg kom meg gjennom natten uten store smerter, og det var godt. Mindre smerter betyr mer søvn, og det gjør alt så mye bedre. Morgenen har startet med frokost og lek. Vi begynner å få inn en slags rutine, og det er så morsomt å se hvordan valpen legger seg å slapper av etter vi har lekt en stund og jeg finner frem macen. Akkurat som han skjønner at nå er det jobbetid for meg, og litt hviletid for han. I skrivende stund ligger han oppå føttene mine på gulvet og sover, mens jeg sitter her å oppdaterer dere. Hvis ikke det er hverdagslykke så vet ikke jeg. 

Nå har jeg hatt mange dager med havregrøt, så i dag måtte Marenskåla tilbake som frokost. Dette er bare så godt at jeg tror jeg kunne levd på det. Mmmm. 

  • Cottage cheese
  • Yoplait 0,0% vanilje 
  • Jordbær, blåbær, banan og bringebær

Jeg bruker frosne bringebær, og varmer dem opp før jeg heller dem over. Det gir en helt nydelig smak, og gjør virkelig hele skålen komplett i mine øyne. Til slutt topper jeg det hele med kanel og sukrin. Ofte bruke jeg nøtter uten salt, eller granola som topping også. 

Nå skal jeg kose meg med alle kommentarene deres på gårsdagens innlegg, det er så gøy å lese litt om hva dere driver med i hverdagen. Tusen takk til alle som delte. Ha en nydelig torsdag <3 

 

Smiiiiil Maren 

 

 

10 kommentarer
    1. Hei Maren! Du inspirerer meg kvar dag:)Tusen takk! Du har sikkert fått tusen tips når det gjeld mage osv.. eit tips frå meg er å kutte alt av søtstoff. Eg har ikkje ømfinteleg mage med andre ting, men akkurat søtstoff er heilt krise. Blir skikkelig dårlig. Ynskjer deg ein fantastisk dag og håper du føler deg betre snart:)

    2. God Morgen!
      Har du hørt at frosne bær som er importert kan være utfordrende for magen vår? Ville bare si det i tilfelle dette kan være noe som plager magen din! Jeg merket forskjell fra importerte frosne bær og norske frosne bær på min mage!

    3. Nwåå, jeg må smile her jeg sitter med min elskede skål med cottage cheese med varme bringebær, sukrin gold og mandler. Dette er min faste godskål som jeg godt kunne levd på. Jeg har spist dette i mange år og det er nok den frokosten jeg spiser mest av, selv om jeg selvsagt bytter litt på inni mellom. Men gu så rart at man gror litt fast i sine rutiner; jeg har aldri hatt banan oppi, men det må jeg jammen prøve nå. Hihi 😉 Ha en herlig dag fineste Maren!

    4. Har valpen fått noe navn enda? Mulig jeg bare har oversett det. Fine farger på bildene dine for tiden! Ha en fin torsdag!

    5. Ida: Ja, han heter Leo <3 Det var det første navnet vi tenkte på, og endte også opp med det 🙂 Åå så koselig du synes det. Det hjelper å plutselig være hjemme på dagtid når det beste lyset er her. hehe <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg