Mine beste serietips

Jeg lovte dere å komme med noen tips til gode serier, og det skal jeg selvfølgelig gjøre. Det er uten tvil mest serier det går i her, så det er den kategorien jeg føler jeg har mest å komme med. Jeg har sett haugevis med serier de siste årene, og her har jeg valgt ut 15 stykker jeg synes er gode. Disse er tilfeldig ramset opp, og ikke i prioritert rekkefølge ift hvor gode jeg synes de er. 

Topp 15 serietips:

  • The night of
  • Game of Thrones 
  • Scandal
  • Blindspot
  • Homeland
  • Fringe 
  • Westworld
  • Suits
  • Empire
  • White collar
  • Person on interest
  • Stranger things 
  • The good wife
  • How to get away with murder 
  • The Blacklist

Som sagt så ser mye mer serier enn jeg ser film, men jeg slenger med et par filmtips også på slutten her: 

  • London has fallen
  • The accountant
  • Shooter
  • Jason Bourne filmene
  • War dogs
  • The revenant

Som dere ser er det lite jentefilmer og romatiske komedier på mine lister. hehe. Jeg liker best action og krim, både når det gjelder serier og film. Av og til kan jeg få lyst å se en romantisk komedie, og litt mer enkel underholdning. Da går det gjerne i serier som Keeping up with the kardashians, sex og singelliv og den typen. Når det gjelder filmer i den sjangeren så må jeg nevne disse tre:

  • Eat, pray, love
  • The intern 
  • Holiday

Håper dere liker tipsene, og forhåpnetligvis finner mange av dere en eller flere serier dere ikke har sett. Da er det bare å finne frem popcorn og godsaker, og gjøre seg klar for tidenes seriemaraton. God søndag, og god kosekveld <3 

 

Smiiiil Maren 

 

13 kommentarer
    1. Jeg så nylig første (og hittil eneste) sesong av This Is Us – den serien tror jeg du kunne elsket. Ufattelig nydelig, fin, rørende og til tider trist serie – noe av det aller beste jeg har sett. Anbefales på det sterkeste!

    2. Takk for tips! Jeg tror du ville likt the americans når jeg seg på tipsene dine😊 Den kan virkelig anbefales👍

    3. Dersom du liker krim og action vil jeg virkelig anbefale The Killing. Jeg og kjæresten er allerede kommet nesten halvveis av alle sesongene og vi var såvidt begynt fredagskveld. Den er veldig spennende, og man blir veldig frustrert i samme slengen!
      Jeg vil også anbefale The Fall, og jeg så du hadde sett filmen Shooter, vil bare si at den nylig kom i serieversjon også på Netflix og jeg har sett begge deler!

    4. Marie: ja har sett serien også – men synes filmen var sykt mye bedre. Hva synes du? Takk for tips – har ikke sett The fall :):) så gøy!!!

    5. Jeg anbefaler Breaking Bad på det høyeste! Fantastisk bra serie og har allerede sett den tre ganger 🙈

    6. 13 gode grunner er en fantastisk og dyp tv-serie som er basert på en roman med samme tittel. Slukte 13 episoder på 3 dager, og jeg er ikke en person som klarer å sitte i ro å se tv-serier til vanlig. Anbefales!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg