I dag drømmer jeg meg tilbake

Klærne er sponset 

I dag våknet jeg med et rykk, klokken var alt for mye, telefonen var full av ubesvarte anrop og meldinger. Alarmen har jeg ikke hørt noe til, og med en vond klump i magen forstod jeg at jeg hadde forsovet meg. Det skjer virkelig aldri at jeg forsover meg, men det er tydelig at kroppen min reagerer litt på nattevakter, og i dag krevde den å få litt ekstra søvn. Det er ingen krise, alt jeg skulle gjort før klokken 11 kan tas igjen, og ting er under kontroll, men det er bare den følelsen. Den vonde følelsen av at folk har ventet på deg, purret på deg og forventet noe av deg, også leverer du ikke. Man kommer så skjevt ut, og det er virkelig ikke behagelig.

I dag har jeg mest lyst å rømme tilbake til Thailand og de deilige dagene der. Det er to uker siden jeg kom hjem, og jeg kjenner at jeg gjerne skulle hatt et par uker der igjen allerede jeg. hehe. 

Disse bildene blir jeg så glad av, de er fulle av energi, sol og glede. Treningsklærne på bildet var nye like før jeg reise. Tightsen måtte  jeg bytte ut med shorts før treningsøkten startet – det var rett og slett for varmt. Her hjemme er den derimot helt perfekt. Jeg synes den er så utrolig kul, og litt annerledes i både møsnter og stoff. Jeg liker også at den er blå, så og si alle tightsene mine er svarte, så nå var det gøy med noe annet. Den er fremdeles basic, bare med noe ekstra. Jeg gikk med denne samt en stor løs hoodie på matbutikken, og da ble jeg stoppet av en jente som lurte på hvor tightsen var fra. Sånn er alltid litt gøy. Tigtsen er altså fra den nyeste kolleksjonen til Adidas, og toppen er fra Reebok. Begge får du hos 3t-shop. 

Nå skal jeg få i meg kaffe og litt frokost før jeg skal ta tak i ting fra toppen av to-do listen min. I dag er den lang, for om ikke lenge kjører vi avgårde for en aldri så liten roadtrip. Mer om den turen, hvor den går og hva vi skal kommer senere. 

Ha en super fredag mine venner. Jeg gleder meg så til å oppdatere igjen og endelig dele hva jeg har hintet om de siste par dagene. 

 

Smiiiil Maren 

 

9 kommentarer
    1. Kjenner meg sykt godt igjen i den trøtte tingen. Jeg hadde nattevakter i hele helgen, 3 stykker og jeg har vært så trøtt hver morgen. Forsovetmrg hver dag, og har akkurat rukket til jobb i tide. Men ingen god stett på dagen, liker å ta en kopp kaffe på jobb før programmet begynner. Men idag er det turnusfri. Det betyr gå til trening og litt shopping. Det fortjener vi etter nattevakter, man blir litt kokko ettepå. Gleder meg til å høre hva du holder på med!!!
      Anja

    2. Anja: Ja ikke sant, man blir rett og slett litt koko. Godt å høre det er flere enn meg. hehe <3 Håper du får en nydelig helg Anja, det er så koselig med kommentarene fra deg, vit at jeg blir like glad hver gang navnet ditt dukker opp 🙂 Klem M

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg