En liten flause i frisørstolen

Samarbeid med A-salong / sponsede produkt

Tidligere i uken var jeg innom Jeanette på A-salong Tollbodgata for en liten Thailand-rescue. Håret mitt var slitt av sol og masse bading, og trengte virkelig en solid runde med kur, og en runde med saksa. Slitte tupper ble klippet av, og håret fikk tilført masse fuktighet. Den ene kuren ble massert inn, mens jeg lå i en massasjestol med bena opp. Hva tror dere skjedde da? Jo det skal jeg fortelle – jeg sovnet. Ikke sånn litt soving, hvor man dupper av, jeg sovnet ordentlig, drømte og var helt borte. Jeg våknet opp, og ble ganske så flau. Hehe. Heldigvis kjenner jeg Jeanette godt, og alle de andre skjønne frisørjentene på A-salong også, så det hele ble bare morsomt. Tidenes komplement til Jeanette da, som er en mester på hodebunnsmassasje. 

For over et halvt år siden skaffet jeg med en krølltang fra GHD, men den har fått ligge pent i esken sin uten å bli åpnet. Rett og slett fordi jeg ikke aner hvordan jeg skal bruke den. Jeg tok med meg krølltangen til Jeanette, og hun hadde en liten opplæring med meg. Jeg må nok øve litt, men dette skal jeg få til. Hemmeligheten er nok bare å gjøre det mange ganger til jeg får ikke teknikken med å krølle håret, spesielt det bak var vanskelig. Gode produkter var et must, og nå har jeg skaffet meg et bra skum, en god spray og varmebeskyttende og “krøllebevarende” krem, så hvis ikke jeg får til krøller som varer nå, så tror jeg aldri det kommer til å gå. Hehe. Det er så mange jenter jeg følger på sosiale medier som er så flinke til dette her, og jeg har virkelig lyst å lære det. Så alle krølletips mottas med stor takk.

Gode hårprodukter fikk jeg også med meg. Kérastase har utrolige gode produkter, og jeg har brukt shampo, balsam og kur fra dem i flere år. Denne serien lukter helt magisk, og gir masse fuktighet og proteiner til håret. Nå er håret mitt friskt og fint igjen, og med så gode produkter hjemme også, håper jeg at jeg klarer å holde det like sunt og glansfullt som like etter frisørbesøket. 

I dag rigger jeg i stand en ekstra koselig frokost her hjemme, og etterpå skal jeg møte to gode venninner for en liten treningsøkt. Lørdag ettermiddagen og kvelden skal jeg tilbringe på sykehuset, og jeg kjenner at jeg gleder meg til å komme tilbake på jobb nå. Jeg har hatt langfri, og selv om det har vært deilig så skal det bli fint å komme tilbake på jobb til fine kolleger. 

Håper dere får en fin lørdag, fyll den med noe koselig <3 

 

Smiiiil Maren 

 

3 kommentarer
    1. Så fint det blei 😀 måtte teste ut superbites med creme fraice og ramsløk etter du hadde skrive om det. og shit så godt! redd den posen kjem til å gå ned på høgkant 😉 (og eg har ikkje vore på treningsleir hehe!) god helg fine Maren <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg