Dette har jeg savnet

God morgen hjerter. Det har gått overraskende bra å snu døgnet, og i dag våknet jeg opp til vanlig norsk tid. Jeg føler meg uthvilt og klar for en ny dag. Så herlig! I dag er frokosten min latterlig enkel, men akkurat dette var noe av det jeg savnet mest på tur. Grove rundstykker med masse korn og fiber. Gulost, skinke og en stor kopp kaffe. Mmmm. Jeg spiste en stor porsjon med meieriprodukter når jeg kom hjem i går, og det blir garantert det litt senere i dag også. Meieriprodukter og grove produkter var det jeg savnet aller mest på tur. Det var virkelig luksus å starte hver dag med pannekaker, omelett og frisk frukt, men ingenting slår vanlig norsk mat i mine øyne. 

I dag går hele dagen med til å svare mail, betale regninger, vaske klær og få litt kontroll her hjemme. I går var jeg så trøtt at jeg aldri kom helt i mål med verken ryddig, vasking eller andre hverdagsting. I dag må jeg ta tak, og i skrivende stund sitter jeg å lager meg en plan for dagen. Jeg jobber best når jeg har en plan / liste å gå etter. Noe av det beste jeg vet er å stryke ut et punkt på listen når det er gjort. Små hverdagsgleder. 

Senere i dag skal jeg møte familien, og jeg gleder meg til å klemme dem flate hele gjengen. Fy søren som jeg har savnet dem. Jeg har mye å få unna før den tid, så her er det bare å komme i gang. 

Hva er din plan for dagen? 

 

Smiiil Maren 

 

12 kommentarer
    1. Ja, det er rart hvor mye det går an å savne en enkel frokost med ost og skinke! Kjenner meg igjen! 🙂
      Jeg må også ha lister å forholde med til, og ja, det å styrke ut det som er gjort er en såå deilig følelse! 😀
      Min liste har ikke mange punkt i dag, men få store. Må lese masse til eksamen, og gjøre klart til eksamensutstilling.. Ønsker deg en god dag 🙂

    2. Helt enig med deg på at norsk frokost er det ingenting som slår! Du er så inspirerende, og jeg håper du har hatt en kjempefin tur. Kan jeg spørre hvilke rundstykker du spiser? 😀
      Ha en flott dag!

    3. Trist å se på snapchat du har fått slemme kommentarer! Aner ikke hva som er blitt skrevet, men det er bare virkelig ikke greit! Hjelper kanskje ikke så mye, men jeg synes i hvert fall at du er helt herlig og bloggen din inspirerer alltid!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg