Dette spiser vi på treningscamp

Jeg har fått masse spørsmål fra dere lesere om hva vi spiser på treningscamp, hva er alternativene, og om det finnes noe for alle. Svaret er JA. Maten her er så variert og god at jeg tørr påstå at absolutt alle kan finne noe de liker. Frokosten er alt fra pannekaker, havregryn og omelett, til brødskiver, yoghurt, frukt og croissanter. Lunsj har vi varier mye, alt fra salater, til wraps, smoothies, pannekaker og smoothie bowls. Middagen er så variert at jeg nesten ikke kan nevne alt en gang. Det er kylling og grønnsaker i masse ulike smaker, stekt ris, kylling spyd med penuttsaus, og masse masse mer. 

Alle bildene i dette innlegget er fra ulike måltider her nede, og som dere skjønner så finnes det noe for alle her. Min favoritt er uten tvil bananpannekakene på frokosten. Hjelpes så mange jeg har spist av dem. Både til frokost og pakket med som snacks på stranda. De er bare helt magiske. De skal jeg skaffe dere oppskriften på før jeg reiser nå om et par timer. Mmmm.

Frukten her nede er en historie for seg selv. Den smaker bare så mye mer her på en måte, akkurat som den er mer moden, mer frisk og komplett. Jeg har hatt frukt til dessert etter hvert eneste måltid, og som snacks innimellom gjennom hele dagen. Alt i alt har maten her vært en opplevelse, og jeg har storkost meg til hvert eneste måltid. 

Nå skal vi straks spise siste lunsjen her i Chalong, før vi setter oss i bussen til flyplassen. Ruten hjem er Phuket – Bangkok, en flytur på kun 1,5 timer. Så er det 1,5 timer venting i Bangkok før vi går på flyet for en 11 timers flytur hjem til Norge og Gardermoen. Videre er det siste lilel svipptur, på drøye 35 minutter ned til herlige Kristiansand. Som dere skjønner venter det en ekstremt lang reise, men heldigvis foregår den på natten og vi lander i Norge kl 06.50 på morgenen. Håpet er at vi klarer å sove masse på flyet og snu rett rundt på døgnrytmen. Fingers crossed! 

Ha en nydelig dag, neste gang vi snakkes er i Norge <3

 

Smiiiiil Maren 

 

10 kommentarer
    1. Hei!
      Ser ut som du har hatt det innmari fint i Thailand, misunner deg!!!! Jeg har lett overalt etter de lilla Adidas-skoene, men finner ikke ut hva den modellen heter… Så, hva heter modellen til de lilla Adidas-skoene dine? Har sååå lyst på de!! <3

    2. Hei! Jeg må bare si at digger bloggen din, og syns den er så inspirerende. Men jeg har et spørsmål som jeg lurte på om du kunne hjelpe meg med. Jeg trener hjemme fordi jeg ikke har råd til noe abonnement på treningsenteret. Har vurdert å kjøpe sånne trenings strikk, eller vekter som tilsammen veier 20 kg som jeg kan trene med hjemme. Men hva tror du jeg får best fremgang av? Vektene, eller fungerer sånne strikk like bra?
      Hadde vært kjempe hyggelig med svar! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg