Sunn frokostfest

Favorite meal of the day

Jeg er så glad for at kamera lå i veska når Celine og meg var ute på tur for å finne frokost i dag. Vi satt oss ned på et sted som heter “The Shack” . Vi var begge sultne, så vi slo like godt på stortromma med dobbel porsjon pannekaker, smoothie-bowl, proteinshake og frisk frukt. Har dere sett for en fantastisk deilig fest av et måltid? 

Vi spiste og kose oss til magene struttet og smilet gikk hele veien rundt. Fy søren så godt. Smoothie bowl har blitt en stor hit her nede, og vi har funnet flere gode varianter. Vinneren så langt er Green Elexir med blant annet spirulina, kål, banan, ananas, mango, spinat, ingefær, og appelsin er blant ingrediensene. Den er toppet med kokos, kiwi og chia frø. Mmmmm. Pannekakene var proteinpannekaker, og Paelo pannekaker. Shaken var en proteinrik liten “pick me up” med blant annet espresso, banan, kokosvann, litt honning og proteinpulver. Dette var bare så utrolig godt, og vi har planer om å tilbake i morgen også. 

Håper dere nyter en herlig lørdag hjemme mine venner. Jeg ser på statistikken at dere titter innom alle sammen, men dere er så stille i kommentarfeltet. Det er jo høydepunktet i løpet av dagen å sjekke om dere har gitt lyd fra dere, og ingenting er gøyere enn å se at dere har lagt igjen noen ord. 

Nå er det straks natta her. Vi legger oss ganske så tidlig, men når alarmen er stilt til 06.00 i morgen for 1,5 timer med beach-fit på stranda, da er det bare å finne hodeputa så fort fort som mulig. Jeg har gledet meg veldig til denne økten, og tror det blir en super gøy opplevelse. Kamera er med, og snappen er som alltid oppdatert. Dere finner meg på marenerdvik. 

 

Smiiiil Maren 

 

16 kommentarer
    1. Det så fantastisk ut! Du får ikke bedre frukt enn i Thailand!
      Men er ikke frokost inkludert i oppholdet deres, siden du sier at dere gikk ut for å finne noe å spise?

    2. Jeg leser 😉 Er som regel fast leser av bloggen din, men jeg må innom flere ganger om dagen når du er på treningsreiser i varmen 😉 hehe.. Henger nok sammen med at jeg selv gjerne skulle vært der, så lever litt gjennom bloggen din 🙂
      Kos deg videre!! Og lykke til på treninga imårra tidlig 😉

    3. Så deilig dere har det – sol, sunn mat, trening og en del ren nytelse på stranda. Fantastisk ser det ut. Her hjemme er det snø – sludd og regn og så starter det om igjen snø – sludd – regn. Ikke noe å trakte etter værmessig her hjemme. Nyt nyt nyt heldige dere som er på tur

    4. Åå så fantastiske. Må virkelig ta meg en tur med det en gang ser jeg:) og de pannekakene med banan såg digge ut

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg