Apekatter på stranda

Dagene flyr avgårde her i Thailand, og vi kjenner at det å ligge stille på stranda i flere timer er vanskelig for oss alle sammen. Det er rart med det, men aktivitet avler aktivitet, og med så mye trening så blir man liksom litt vant til å være aktiv. Når vi da kommer på stranda, så blir det fort til at vi turner, tuller og tøyser litt der også. I går fant vi oss en del av stranden som var nesten folketom, og det passet oss helt perfekt for vår noe aktive strand-stil. 

Det er så frodig og grønt overalt, vannet er asur blått og solen stråler dag etter dag. Vi sjekker ikke værmelding, vi bare regner med at det blir fint. Det er luksus ved å reise såpass langt, man er nesten garantert fint vær. 

Siden sist har vi kjørt enda en crossfit økt, og enda en innføring i olympiske løft. Begge øktene der delt på snapchat og instastory. Jeg ser at en hel haug av dere følger med og printscreener øktene. Det er veldig gøy! Jeg skal samle opp og dele alle øktene i et eget innlegg her på bloggen også, slik at alle får de med seg. Høres ikke det ut som en god plan? 

Nå skal jeg ut å nyte et par timer i sola ved bassenget, før det er foredrag om fettforbrenning og endring av kroppssammensetning i kveld. Det skal bli godt med litt faglig påfyll nå kjenner jeg. 

Er alt bra hjemme? Kan dere ikke gi meg en liten oppdatering hjemmefra, jeg savner litt hverdagsprat. Hva driver dere med? Hva er planene for helgen? 

 

Smiiiiil Maren 

 

8 kommentarer
    1. Åhh! Savner virkelig tilbake til Thailand av å se bildene dine, akkurat slik jeg husker det 🙂 Her hjemme i Bergen skinner solen, og jeg sitter med en stor kopp kaffe og en skål med havregryn med masse digg oppi, blant annet chiafrø, peanøttsmør og bær. Så skal jeg komme meg ut på en løpetur når maten har fått synke litt. Nyte godværet her hjemme for en gangs skyld 🙂
      Gleder meg til treningsinnleggene fra turen 🙂

    2. Linn Helen: Åå takk for en deilig hverdagsoppdatering. Akkurat slik jeg ønsket meg. havregryn og hverdaliv. Så herlig, nyt det og kos deg <3 God løpetur og goood helg 😀

    3. Ser suuper fint ut! Håper du koser deg masse 😀 Her i trondheim skinner sola og det er skyfri himmel! Startet dagen med en nydelig skitur og har nå kost meg med pøler og kakao. Nå sitter jeg her god og varm i kroppen og ser 5 mila på ski. Resten av dagen går med til skolearbeid og kjærestekos. Morgendagen settes også av til skole, men skal prøve å ta meg tid til en liten styrkeøkt. En fin og avslappende helg. Kos deg videre på ferie fine du! <3 Klem

    4. Amalie: For en koselig kommentar, både dagen din i dag og i morgen høres het herlig ut synes jeg. Kanskje litt kjedelig med skolearbeid da, men den beste følelsen når det er gjort <3 Flinke du, stå på 🙂 🙂 God klem fra Thailand

    5. Karoline: den er fra Billabong, kjøpt på zalando. Jeg har lagt ut en link til billabong bikiniene i et tidligere innlegg her fra thailand. Så da finner du direkte inn til de bikiniene. To innlegg tilbake mener jeg det er 🙂

    6. Åh, det ser så digg ut! Skikkelig misunnelig her jeg sitter å ser ut på dette regnet :p Men må bare si du ser helt nydelig ut 🙂 For et utseende og for en kropp :O <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg