Det verste som kunne skje

Det verste som kan skje når man er på reise, og spesielt på denne typen reise hvor det er så mye aktivitet og opplegg hver eneste dag, er at man blir syk. I dag våknet jeg så kvalm og uvel at jeg ikke kunne forstå hvordan jeg skulle klare å bevege meg ut av rommet. Jeg gjorde tre tapre forsøk, men hver gang endte det med at jeg nesten kastet opp, og måtte løpe tilbake til rommet. 

Det er så kjedelig å gå glipp av treningene her, og spesielt etter to dager uten noe form for aktivitet og en så lang stillesittende reise i kroppen. Jeg drakk godt med vann, og tok meg kraftig sammen. Jeg kom meg etter de andre bort til stedet vi skulle trene og var tilskuer mens de andre kjørte en Yogatime. Etter dette var det tid for en heftig sirkeltrening. Jeg mobiliserte alt jeg hadde av energi og stilte til start. Økten ser dere avbildet i innlegget her, og da skjønner dere kanske at jeg var en smule redd for hvordan dette skulle gå?

Jeg startet økten og fikk problemer allerede på første løpetur. Andre løpetur tok jeg et lite pit-stop i en busk hvor dagens vanninntak kom i retur, og vips var jeg helt fin igjen. Jeg tipper noen av de andre deltagerne synes det var noe spesielt å kaste opp så tidlig i økten, vel var den ekstremt tung – men ikke slik at man spyr etter 5 minutter. Hehe. Etter dette var formen altså helt super, og jeg fikk gjennomført hele økten, kanskje ikke så intensivt som jeg vanligvis ville kjørt men jeg er super happy med innsatsen. Det ble en solid svettefest, noe vi fikk godt dokumentert på snapchat med både film og bilder. (beklager de udelikate svettebildene) 

Etter dette vardet en nydelig frokost bestående av alt du kan tenke deg av sunn, god mat for treningsfolk. De er så søte her på hotellet og varter oss opp med alt vi kan tenke oss av godsaker. Havregrøt laget på kokosmelk, pannekaker med banan, omelett med skinke, masse frisk frukt, brød, egg, yoghurt med gryn, juce, og kaffe. Helt nydelig!  

Resten av dagen har vi kost oss på stranda, med soling, bading og lunsj på en surfe-cafe like ved. Nå ligger vi langflate med solbrente kropper innsmurt i after sun. Vi tok med oss et par ekstra pannekaker i en liten boks fra frokosten, og de + questbar og kaffe har akkurat blitt vår pre-workout før dagens andre treningsøkt. 

Nå står straks CrossFit på planen, og jeg kjenner jeg er super spent. CrossFit er overhode ikke noe jeg har gjort spesielt mye av, og etter å ta tatt en titt på instruktøren kjenner jeg at nervene virkelig er tilstede. Det er nemlig samme dama som kjørte oss beinhardt på campen i fjor, og hun har ikke akkurat ligget på latsiden siden sist. Den dama består kun av et stort smil og muskler! Skal se om jeg ikke får snikt til meg et bilde av henne, hun er nemlig så beundringsverdig gjennomtrent at man blir nesten litt motivert kun av å se på henne. 

Ønsk meg lykke til – jeg tror jeg trenger det! Økten deler jeg selvfølgelig med dere senere. 

 

Smiiiil Maren 

 

8 kommentarer
    1. Huff så kjedelig start, men virker som du er oppå beina igjen, og det er bra!! Lykke til videre og jeg er sikker på at du naila den økten der! Håper du finner masse god trenings inspirasjon og gleder deg med all maten, solen, omgivelsene, folka og treningen. Heia

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg