Endelig er vi her

Etter tidenes lengste reise er vi nå endelig på plass, og hjelpes så vakkert det er her. Jeg hadde nesten glemt hvor fint det er her. Store frodige palmer, lyse vakre omgivelser og et vær som er helt fantastisk. Strålende sol fra skyfri himmel, en sval bris, og godt over 30 grader. Reisen var lang, og jeg føler meg helt tullete i hodet her jeg sitter og oppdaterer dere. Vi hadde en utrolig morsom reise da, alt blir gøy i godt selskap – noe som er tydelig vist på min snapstory. Hehe. Dere som har fulgt med der har fått være med på gleden over ekstra leg-room på flyet, håndstående underholdning i Bangkok, et helt hinsides inntak av proteinsjokolader, og masse latter.

Når vi kom frem til hotellet ble vi møtt av en helt nydelig lunsj, og jeg er så glad for at kamera var lett tilgjengelig når dette ble servert. Har dere sett noe så fristende og godt? Dette er ris, stekt ris med kylling, kylling i karri, spicy kylling i typisk asiatisk saus, og hjemmelagde søtpotet frites. Mmmmm. Frisk frukt og hjemmelaget sunn banankake stod også servert, sammen med iskalde brus og friskt vann. Det var litt av et syn når 26 sultne og slitne camp-deltagere ankom i formiddag. Resten av dagen har gått med til bading i bassenget, rigge oss i stand på rommene og litt soling. 

Nå er planen å holde seg våken til noen timer til, spise en god middag og ta en tidlig kveld. I morgen braker det løs med dag 1 på NodicFitcamp. Mobilitet, bootcamp og CrossFit står på planen. Fy søren som jeg gleder meg. Det ryktes om den hardeste campen til nå, og vi er så spente alle sammen. Jeg gleder meg til å oppdatere dere med treningsøktene i morgen. Øktene kommer garantert først ut på snapchat (marenerdvik) , men jeg skal selvfølgelig få delt dem mer detaljert og med forklaringer her på bloggen også. 

 

Smiiiiil Maren 

3 kommentarer
    1. Høres helt fantastisk ut, og bildene sier jo det samme. Kos deg masse og lykke til med all treningen!! Kos deg masse , der fortjener du nå? Et spørsmål, kjenner du mange av de du reiste nedover med på flyet? Gleder meg til updates 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg