Dagen før dagen

Hei og god morgen fra en litt stressa frøken. I morgen reiser jeg til Thailand, og jeg begynte selvfølgelig pakkingen nå like før avreise. Nå løper jeg rundt meg selv og prøver å rekke mest mulig før jeg har et møte i sentrum om et par timer. Det føles litt rart å pakke bikini og solkrem når det er snøslaps og kaldt ute. I morgen tidlig står alarmen på 04.45, og reisen er i gang. Fy søren så spent jeg er. 

Det kaoset jeg har rundt meg nå vil dere ikke se, så da viser jeg dere heller gårsdagens fargerike, freshe og fantastiske gode lunsj. Dette var dagens høydepunkt, og jeg vurderer faktisk å kjøre samme type lunsj i dag. Mmmm. Dette er en smoothie-bowl toppet med granola, rå sjokolade, kiwi, banan, jordbær og blåbær. Jeg kjørte dobbel smoothie, og den røde smoothien heter Yoga Dan. Den inneholder blant annet rødbetter, mango, eple og gulrot. 

Fra jeg startet dette innlegget til nå, har jeg overbevist meg selv om at spontan-pakking ikke funker og at jeg trenger en plan. Så nå har jeg satt meg rolig ned, med en kaffekopp i hånda og er i gang på en systematisk og pen pakkeliste. På den måten vet jeg at alt jeg trenger er med, og forhåpentligvis blir ingenting glemt. Det viktigste er jo strengt tatt bare bikini, solkrem, treningsklær og en super positiv innstilling.

Å hoi den siste der var litt vel klisje, men det er faktisk sant! Det er så utrolig viktig at man jobber litt med seg selv i forkant av en slik type tur. Jeg reiser sammen med drøyt 20 andre mennesker, de fleste av oss kjenner ikke hverandre fra før, og vi skal gjennom en utfordrende, spennende, krevende og utrolig morsom uke sammen. Da er det viktig at alle går inn med en positiv, åpen, og imøtekommende innstilling. Jeg er så spent, og gleder meg masse! 

Nå får jeg fortsette på listen min her, så kommer jeg forhåpentligvis i mål før kvelden. Håper dere får en nydelig fredag, og en strålende helg. I morgen starter reisen som sagt grytidlig, og jeg er litt usikker på når jeg får tilgang på internett til blogging igjen. Snapchat og Instagram vil bli oppdatert hyppig, så der er det bare å følge med. Dere finner meg på marenerdvik 

 

Smiiiiiil Maren 

 

10 kommentarer
    1. Silje: Koster 99 kr når man tar den med, så ikke noe jeg gjør daglig for å si det sånn. Er jo super enkelt å lage den selv også da, men noen ganger er det bare veldig digg å få ting ferdig tilberedt <3

    2. DAGSVERMER.NO: Hehe jeg spiser knekkebrød og meieriprodukter hver dag , så denne deiligheten her er et lite luksus unntak fra hverdagen <3 Tusen tusen takk, skikkelig reisefeber nå 😀

    3. Den Smoothien så himmelsk ut! Og pakkeliste er ikke undervurdert. Jeg bruker alltid det! Kos deg med pakking og gled deg til tur. Gleder meg til å følge med på snapchat selv om jeg blir misunnelig. Når legger dere forresten ut info om reisen deres i september? Og hvilke bøker tar du med deg? Hehe. Anja

    4. Jeg reiser også til Thailand i morgen 😀
      Rundt kl 14 fra Oslo med Norwegian, til Bangkok.
      Samme som deg? Håper det 😀

    5. Det var dessverre ikke samme fly. Jeg flyr med Norwegian, ser på snap at dere flyr med Thai. God tur, kos dere masse 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg