Slik trener jeg hele kroppen i én styrkeøkt

Sponsede klær 

Bright & blue 

I dag våknet jeg med treningsverk i hele kroppen, og selv om det er utrolig ubehagelig så er det litt godt også. Det går langt mellom de gode styrkeøktene mine om dagen, og jeg har vært ærlig med dere på at jeg må jobbe med motivasjonen kontinuerlig når det gjelder vekttrening og styrke på treningssenter. Jeg blir så utrolig glad når jeg får inn en god økt, og i går var virkelig en god dag. Jeg deler selvfølgelig programmet med dere.

En ting som hjelper på motivasjonen er nytt treningstøy og dette antrekket fra 3t-shop gjør meg så utrolig glad. Frisk og herlig blåfarge fra Reebok, vårlig og fint. Jeg har sikret meg litt nyheter til treningsgarderoben nå før treningscampen i Thailand. Jeg gleder meg til å vise dere masse fargerike nyheter på treningsklær. 

Jeg tenkte jeg kunne dele gårsdagens økt med dere. Dette er et typisk forlag til hvordan jeg legger opp en økt når jeg ønsker å få trent hele kroppen i en og samme økt. 

  • Knebøy
  • Strakmark 
  • Gående utfall med hantler
  • Nedtrekk + Pullups ( Tok 3 pullups mellom hvert sett med nedtrekk )
  • Brystpress 
  • Flies i kabel 
  • Biceps og Triceps med stang i kabel ( supersett ) 

Jeg kjørte enkel og greit 8 repetisjoner og 3-4 sett pr øvelse. Dette funket utrolig bra for meg, og jeg følte jeg fikk tatt meg godt ut både på underkropp og overkropp. Spesielt kjenner jeg gående utfall i bena i dag. Pullupsen har også satt sine spor i rygg-muskulaturen. Herlig! 

I dag skal jeg ikke trene styrke, det kjenner jeg at kroppen ikke er så klar for, men en god kondisjonsøkt skal jeg nok få til. Det pøser ned ute, og blåser ordentlig kraftig, så dagens cardio blir innendørs. Egentlig er det utrolig godt å gå tur og jogge ute når det er ordentlig friskt vær, men nå er det kun fire små dager til jeg reiser til Thailand og jeg tar ingen sjanser på noe forkjølelse nå. Senere venter en Pt-time og et møte i sentrum. Jeg skal også innom vaksinasjonskontoret og fikse en god del småting før avreise. 

Hva er din plan for denne tirsdagen? Kanskje det er flere som skal på trening i dag? 

 

Smiiiil Maren 

 

6 kommentarer
    1. Så flink du er! Jeg hadde en bra treningsökt igår! Så deilig å kjenne det i kroppen dagen derpå! Men du! Treningscamp i thailand!? Omg det hörtes jo dritt kult ut! Dette vil jeg höre mer om!! Önsker deg en findag! :)))

    2. Kule treningsklær! Ahh, så deilig med Thailand når det er slaps og kaldt her i Norge 😀 Kos deg masse!
      Her jobbes det med hjemmeeksamen, mens en heftig forkjølelse har satt seg..
      Noe tips til glad, energisk musikk som får opp motivasjonen??
      Klem fra Trondheim <3

    3. Susanne: Jeg er faktisk ganske dårlig på musikk, hehe. hører på andres lister jeg. Sjekker ut spotify og finner andres ferdige lister jeg liker. Årets beste låter osv. Jeg skal bli bedre på dette musikk greiene, jeg er helt vilt mainstream 😛

      Lykke til med eksamen, og masse god bedring <3 god klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg